Am fost cam nesimtit!
Adica nu am simtit nimic:
Nici emotie, nici frica, nici remuscari .....nimic.
Another ordinary day goes by.
Adica : Fara coduri secrete, fara conspiratii, fara mesaje de dincolo sau de dincoace.
E oare normal?
Am ajuns un sceptic si un necredincios?
NU. Dar ce s-a intamplat si ce se intampla nu mai are de a face decat cu show business-ul. Nu cu ratiunea, nu cu credinta, ci mai curand cu tabloidizarea unui mod de a simti si raspandi credinta.
Cred ca omul are in codul lui genetic o informatie despre (auto)distrugere. Si mai cred ca noi in forma noastra actuala nu reprezentam suprema evolutie umana ci doar manipulam mai bine atomul si electronii. Au mai fost civilizatii marete peste care s-a asternut praful si uitarea. Mai zac ascunse descoperiri si informatii incredibile despre homo sapiens si despre natura. Timpul si intelepciunea noastra va fi cheia spre acele descoperiri.
Dar de aici sa ne lamentam iresponsabili ca :
ba se aliniaza planetele;
be se intensifica cutremurele;
ba se schimba clima;
ba ploua cu broaste;
etc
Nu arata decat ca suntem inca puerili si usor de manipulat si nu avem o notiune exacta despre ciclurile naturale la scara cosmica.
Dar daca din a trambita Apocalipsa ies bani : De ce NU!
Sa facem filme, sa scriem carti, sa facem PROFIT!
La inceput a fost isteria cu societatiile secrete, cu conspiratiile, cu CODEX-urile, cu ........
Sunt si din toate cate putin si in realitate.
Istoria Romaniei este plina de dovezi in acest sens incepand cu Tudor Vladimirescu, continuand cu momentul 1848 samd culminand cu Revolutia din 1989.
Dar asta a fost vrerea unor oameni si a unor societati mai mult sau mai putin secrete.
Sa incercam sa vedem mesaje clare din trecut despre viitor este cel putin periculos.
Pentru ca linia temporala este foarte subtire si viitorul foarte volatil. Orice bataie a unei aripi de fluture poate schimba un intreg destin cel putin.
Asa ca sa lasam farmecul de a descoperi viitorul in fiecare zi unul din marile daruri primite de om.
Sa nu ne credem Creatori si Atotcunoscatori.
Sa ne bucuram de planeta noastra, sa nu o mai distrugem si sa fim mai buni.
Astea ar fi mesajele care ar trebui urmate zilnic.
Pentru restul exista PR si Marketing, Departamente de Vanzari si Campanii Agresive de Promovare.
Asta sa nu uitam in ce lume traim totusi.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu