Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 17 decembrie 2011

Revolutia comertului

Reclama este sufletul comertului!
Mare adevar! Sau cum ar fi zis Machiavelli scopul marketingului scuza mijloacele folosite in reclame.

Pe teritoriul comunei Dobroiesti (mai exact in nordul satului Fundeni) acolo unde se intalneste calea ferata de la Gara de Nord cu cea de la Gara Obor in drumul lor catre Fetesti pe o suprafata ce seamana izbitor cu stepele Asiei traieste si se inmulteste cea mai feroce rasa de evazionist de campie. Comerto-raptorul pe numele lui latin este recunoscut ca fiind un element de talie mica cu ochii putin oblici si ten galben. Din  incrucisarea lui cu elementele autohtone si din cele majoritare si din cele minoritare s-a nascut esenta comertului salbatic. Adica o specie imuna la ANAF si VAMA si chiar si la DNA. Cu numele de evazio-imuno-bisnitar. Care a creat cea mai temuta boala din UE si anume Sindromul Taxo Deficitar Autodobandit. Este contagioasa, se ia prin atingere sau prin facturi falsificate. Lucreaza doar cu cash si doar en-gros. Devine violenta si isi apara aeralul la auzul cuvintelor de factura, bon de casa sau garantie. Din cand in cand este atacata fara succes de mascati si bugetari ofiliti cu sigilii care nu fac decat sa le distruga o mica parte din recolta si sa le sigileze vizuina. Dar care apoi reapar cu o virulenta marita si cu marfa noua si de si mai proasta calitate la preturi din ce in ce mai mari.
Si cum toate astea se stiau deja si purtau numele de Europa si in opinia publica era un loc rau famat, clar acest lucru dauna la comert si la dezvoltarea acestuia.
Si atunci o minte geniala a hotarat reinventarea rotii. Si gasirea unei onorabilitati de mult pierdute.
Si astea se pot face doar cu o reclama masiva si agresiva. Si pe alocuri fidela zicalei : " Inauntru vopsit gardul , in afara leopardul" (ma rog dragonul).
Asa ca au trantit cea mai ciudata versiune de mall. Adica au facut o constructie care nu aduce nici un fel de profit si care are doar rolul de a revigora comertul din celelalte pavilioane cunoscute ca si Dragonul Rosu. Adica un fel de Viagra pentru Dragon! Sa aiba incasari mai mari si vanzari si mai mari.
Deci ce contine Mall-ul din Dragon.
Cateva lucruri care pareau imposibile pe aceste locuri si care si acum par a fi din filme SF.
Adica : CASE DE MARCAT (chiar functionale); POS si ATM; GARANTIE la produse pe baza de bon sau factura; vanzatori si consultanti in cumapraturi (cei drept cam speriati si neintelegand ce se intampla acolo).
Au facut la intrare un mic patinoar artificial de 150 mp, au doua scari rulante si perla Mall-ului este venirea grupului Delhaize cu al 100-lea magazin (aia cu cetateni stati linistiti!). Adica un magazin universal normal.  Langa el este varianta chineza a magazinului universal (cred ca fiecare angrosist a donat cateva mostre din marfa pentru a umple magazinul) care are si cosuri de mana. Si la parter o farmacie si un imens magazin de imbracaminte si altul de lenjerii.
Urcand pe scari dai de un restaurant fast food chinezesc si cateva jucarii, cateva produse de sport si cam atat.
Asta este faimoasa revolutie a preturilor mici (care nu sunt DELOC MICI)!!!!
Cert este ca cele 5000 de locuri de parcare sunt ocupate inca de la ora 6.00 AM si tot asa pana la ora 14.00.
Am observat ca sunt la vanzare peste 20.000.000 caciuli. Deviza ar fi: " Nici o capatana de roman fara caciula de la Dragon"!!!!! sau manusi sau fulare.
Avem di toati!!!!
O inestitie de un milion de euro, o reclama de cateva sute de mii de euro si o revigorare a comertului cu zeci de milioane de euro zilnic. Din care a mia parte este cu factura si impozitabil.
FELICITARI!
Un geniu malefic a gandit miscarea. Pacat ca nu lucreaza pentru stat (sau cine stie???) caci sigur ar fi revigorat economia si turismul romanesc prin Rebranduire.
Poarta raiului cumparaturilor este deschisa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu