Totalul afișărilor de pagină

vineri, 6 iunie 2014

Scrisoare catre un fost coleg de liceu.

Draga Dragos

M-a bucurat enorm ca ai dat de blogul meu si implicit de mine.
Ce a mai trecut vremea! Parca mai ieri ne pregăteam de BAC.
Pastrez in memorie clipele din liceu. Facultatea parca nu mi-a ramas asa vie in memorie precum perioada petrecută în liceu.
Ce vremuri. Ce profesori. Ce colegi. Ce amintiri. Ma simt onorat sa fi avut asa profesori si asa colegi.
De colegi ce sa mai zic. Rusine mie. Am reusit sa nu imi aduc aminte de doi dintre ei. Ma tot întreb insa cat de mult s-au schimbat lucrurile.
Ma uit in jurul meu si nu prea mai imi vad colegii de liceu. Culmea este ca cea mai strânsă legătură o am cu un fost coleg ajuns în USA. Parca toti fostii mei colegi au dispărut în străinătate.  Si atunci stau si ma intreb? Unde este generatia mea ? Unde este Bucurestiul meu ?
Mi-am pierdut orasul? Mi-am pierdut identitatea? Sunt un venetic?
Multe intrebari. Putine răspunsuri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu