Totalul afișărilor de pagină

vineri, 27 aprilie 2012

A fost sau n-a fost?

Mai tineti minte postarea cu peripetiile de la ENEL? In care o casa intreaga nu figura in evidenta ENEL-ului! In sfarsit s-au dumirit si ei! NU EXISTA!!!!!
Asa ca au hotarat sa intrerupa curentul de unde nu exista curent! Cel putin in acte!
DECI! A fost sau n-a fost curent? Asta da intrebare. Intermediar intr-o luna de zile s-au perindat doua echipe de interventie, au verificat in arhiva arhivei si rezultatul a fost surprinzator. NU EXISTA in evidentele ENEL!
Au taiat curentul si gata. Au plecat urgent ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat!
Vorbind cu "mesteru" am aflat ca greii au fosti dati afara din sistem. Adica Bucurestiul este impartit in 4 zone. NORD, SUD, VEST si EST. Oameni grei, cu salarii mici dar cu spaga de zeci de mii de euro pe luna. Ca doar cine nu vrea curent in ziua de azi?
URA am zis! Se intampla ceva! Se face curatenie si la ENEL. Pana la urma nu sunt asa prosti italienii astia si au inceput sa controlez monstrul A.K.A. ELECTRICA!
Si pe cine au pus in loc, intreb si eu intr-o doara pe mester?
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
Pai pe seful de la NORD l-au pus la SUD si pe seful de la SUD l-au pus la NORD, pe seful del a EST l-au pus la VEST si pe seful de la VEST l-au pus la EST!
???????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Cred ca visez! Locul lor era la mititica, cel putin!
Asa ca sa traiasca schimbarea!
Si cu italienii ramane cum am stabilit! Nu pot ei conduce de la nivelul doi in jos! Monstrul de fapt este liber. Ei doar sifoneaza profitul prin alte zeci de firme! Oasele raman in continuare de rontait de romanasi. Si inca au carne pe ele!

Mai povesteam cu prostia pe mobil. Normal ca am facut o lacrimatie. Si la care am primit raspuns. Si aici unul din care nu am inteles nimic. Am rugat-o si pe sotie sa-mi explice daca am fost prost sau nu!
Se pare ca am fost totusi prost! Sau ca mai sunt inca!
Cert este ca FACTURA se schimba acum cu _ _ _ _ _ _!
Asa ca multumesc frumos nene (tanti) ca m-ai iertat (partial)!
Dar totusi as vrea sa stiu: A FOST SAU N-A FOST?
Cert este ca telefonul traficheaza date simultan si pe WIFI si pe retea, trimite SMS in strainatate cand ma intreaba daca vreau sa-mi spun locatia si alte subtilitati perverse!
Daca nu a fost, este si daca nu este, sigur a fost!
De asta iubesc eu Romania. Este fascinanta si mereu surprinzatoare!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu