Totalul afișărilor de pagină

joi, 30 aprilie 2015

Bab al Shams Resort & Spa 2015 !

La 45 de minute de mers in desert in sudul Dubaiului ( pe meridianul unde este noua insula Palm Jebel, artificiala si parasita de fapt) apare un resort de 5 stele. Langa o crescatorie de cai. Luxul si echitatia merg mana in mana.
Drumul este absolut senzational. Asfalt de cea mai buna calitate. Autostrada pana la 10 km de resort. O imensa pista de biciclete in desert. Si din 3 in 3 km radare  si camere de supraveghere.
Am ajuns la concluzia ca Dubai este cel mai monitorizat stat din lume. Si in plin deser, unde erau doar dune si ceva camile, erau radare..... Sper ca nu am luat nici unul. O sa vad la garantia de la rent a car.
Resort este frumos, racoros si foarte scump. Si totusi plin. Piscine si multa apa. IN PLIN DESERT!
Sunt de admirat oamenii astia.
Am fost pe o terasa si am mancat ceva. Scump! Bere si alcool  la discretie!!!
Si asta a fost doar inceputul devoalarii adevarului despre alcool.
Am vrut sa prindem apusul soarelui in desert. L-am ratat la mustata, Sau poate ca nici nu se vedea de smog.
Data trecuta am cautat cu disperare sa ma uit la LUNA!!! Si nu am vazut-o pe cerul arab. Mi-am zis ca sunt eu neatent.
Acum am venit hotarat sa o vad si chiar sa o pozez.
DAR!!!
Nu am vazut LUNA!!! Si am cautat-o in fiecare seara.
Sa vorbesc cu Mr. Gru din Despicable Me! Poate a furat-o din nou?
NU! Asa este in Dubai! Fara LUNA!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu