Totalul afișărilor de pagină

joi, 30 aprilie 2015

Calatoria spre Dubai 2015 !

Am rezervat inca din iarna lui 2014 biletele. Am prins superoferta la FlyDubai si am reusit sa zburam la jumatate de pret fata de 2013.
In lunea Pastelui 2015 ne pregateam sa plecam la aeroport si pe la 10.00 imi suna telefonul. Pana sa răspund, inchide. Vad ca era un numar de Emirate. Sun inapoi cu o usoara temere in suflet, mai ales ca incercasem sa facem check-in on-line (ce romaneste suna) si nu reusisem. Imi raspunde un robotel si apoi o operatoare. Care incepe sa ma descoasa de detalii de calatorie. Si ma tot intreba. In final m-a anuntat ca vom primi un voucher cadou pentru mancarea pe care o platisem deja. Voucherul putem sa il folosesc la urmatorul zbor Flydubai in decurs de un an. Cum stiam ca voucherul o sa ramana nefolosit i-am multumit si asa s-a terminat dimineata inaintea plecarii.
Am ajuns la Otopeni si aceeasi viermuiala ca de obicei. Ce de lume pleaca si vine!
Am facut toate formalitatile necesare si ne-am urcat in avion. Unde surpriza!!!
Am observat ca vom calatori cu lotul national imobiliar. Era chiar si medaliata cu aur la sol Virginica Tanti Dumitrescu impreuna cu nedespartitul Ciorobea si cu inca alte 7 persoane. In gandul meu am fost tare mandru ca am calatorit chiar in spate cu multimilionari in euro. Si asta ca nu s-a facut inca despagubirea la Sos. Fabrica de Glucoza.
Zburati cu Flydubai ca nici nu stiti cu cine zburati.
Mancarea gratuita a fost ca de obicei. Putina si proasta. Si ce bunatati imi comandasem eu on-line. Dar am voucher!!!
Pe la 8 seara ora locala am aterizat in Dubai. Nu ne-au mai scanat la retina. In schimb ne-au verificat si paraverificat si pe noi si pe bagaje.
Am iesit afara si un aer cald si umed ne-a lovit din plin . Erau doar 25 de grade si o umiditate de peste 60%.
Welcome to Dubai 2015!
Am fost asteptai la aeroport de gazdele noastre dragi si ne-am inceput aventura de 7 zile si multe nopti in Dubai si Oman.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu