Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 23 martie 2011

Dresorul in cusca leului

In aceasta seara am avut ocazia sa vad cata energie si cata putere se oglindesc in ochii presedintelui nostru.
A fost un spectacol de dresaj in direct a unui "leu" care de mult timp isi arata coltii la stapan.
Am vazut o licarire de placere sadica in ochii (sau cate unul pe rand) presedintelui la inceputul interviului.
Era momentul sa arate ca nu se teme de nimeni si ca se bate cu oricine-oriunde.
S-a vrut o lectie in direct de vigoare si spontaneitate politica. Din pacate moderatorul nu a fost pe masura amfitrionului.
Tin minte ca la ultima interventie live (dar pe terenul lui EOL), intamplator, a explodat faimoasa palma din rever aplicata baietelului (poate chiar meritata daca nu ar fi fost colaj). Lectia a fost invata si de acum toate meciurile se vor tine doar la Cotroceni.
Baleind tot spectrul problemelor Romaniei a avut grija sa ne transmita urmatoarele:
- usurel cu criza ca este inca pe aproape
- majoritatiile le fac eu si eu le tin in mana
- serviciile sunt ff eficiente si ma bazez pe ele
- un om devotat nu se arunca peste bord

Asa ca dl Blaga daca chiar vreti sa tineti cald scaunul pentru SEFU pana la terminarea mandatului prezidential ....succes.
Nu imi imaginez asa un om sa se plimbe prin Cismigiu si sa apara impreuna cu dl Iliescu si dl Constantinescu pe la simpozioane.

A bon entendeur, salut

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu