Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 14 mai 2011

Cronica unui Congres anuntat

Uraaaa Fratilor am invins!!!
Emile! Fa-te ca nu mai treci pe la Guvern!
Am avut asa emotii! Zau.
Sa ramana saracul Emil fara coledzi. Dupa munca si sacrificiu Capitanul nu arunca peste bord un secund de incredere.
Am ramas in minte cu noul remix al trupei "BAMBI" :
"Plangeam cand ii vedea impreuna,
Plangeam cand nu aveam,
Situatia in mana.
Plangeam absolut intamplator,
Cand eu vroiam votul lor."
E si asta o arta si inca se vinde bine. NU?
Dar stau si eu sa ma intreb:
Beatus, Qui prodest, Quibus potest.
Chiar era Emil vreo secunda in pericol?
Din cauza voturilor pentru Paleologu?
Sa fim seriosi.
Zeci de Congrese se vor scurge pana ce seva PDLista  va reusi sa mai zamisleasca un ZEUS de talia lui Traian. Chiar si pentru urmasii lui Traian tot greu va fi. Asa ca sa-l folosim tot pe Traian! Vivat!

Despre dl Blaga ce sa mai repet. A avut farmecul si gratia unui rinocer in magazinul de portelanuri. A dat gata sala si a fermecat-o mai ceva ca "Sefu". HA HA HA.
A dat ceva de prin casa, dar tot insuficient.
Cat despre deja-vu cu "la al XIII-lea Congres".
La toate partidele e la fel. Pentru ca nu au de unde altfel. Asta au invatat, asta au in sange. Asa actioneaza, asa gandesc.
Nu consider ca un Congres trebuie sa aiba loc pe la Herculane sau pe la Vama Veche si sa se incheie cu o spirala.
Dar totul imi aduce aminte de trecut.
Astia sunt oamenii care ne conduc astazi si marea lor majoritate ne-ar fi condus daca nu era Lovilutia.
Pentru ca au asta in sange si stiu ca acolo e "bataia pestelui".
Restul, daca nu se implica, "Ciocul MIC".
Ne vedem la vot.
Macar atat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu