Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 21 mai 2011

The day after tomorow

Daca cititi aceste randuri inseamna ca "Sfarsitul Lumii" s-a mai amanat din cauza vremii nefavorabile la o data care va fi anuntata ulterior de o anumita parte a presei.
Si totusi eu am facut un exercitiu de imaginatie.
Cum ar fi sa ma trezesc "after tomorow" si sa nu mai existe curent electric.
Da. Deloc. Nada. Kein. No more.
Cum ar arata viata mea.
In primul rand sa definesc top 5
Cele mai utilizate obiecte din viata mea:
1. telefonul mobil;
2. cheile de la masina;
3. laptopul;
4. telecomanda (nu conteaza care)
5. televizorul
Cu asa un set de valori ancestrale sa vad cum m-as descurca.
Tin sa va anunt ca lipsa curentului implica si lipsa apei de orice fel, a caldurii, a gazului metan, a benzinei si a motorinei ...cred ca a-ti prins ideea.
Noroc ca am o familie mica de protejat si intretinut.
Adica o bucata nevasta, o bucata baiat de sase ani si o bucata catel.
Noroc cu catelul veti zice. Am paza si haiturirea prazii asigurate.
Am uitat sa mentionez ca e vorba de un bison frise de 7,5 kg la 2 ani (in grafice greutatea se opreste pe la 4,5 kg, restul cred ca e de la boabe).
Deci in cazul unei vanatori prelungite peste 60 de secunde eu voi fi deja mai aerodinamic in patru labe si cred ca si ham la fel, in cazul unei tinte de maxim 5 kg , la tinte superioare riscam sa devenim noi vanatii.
Pe latura cu agricultura cred ca stau bine.
Am reusit sa am rasaduri de rosii deja anul asta. Oups semintele erau de la supermarket impreuna cu prospectul
Dar am plantat meri, peri, pruni, ciresi si visini. NU? Oups si astea erau tot de la supermarket.
Si ierbicidele si ingrasemintele cam tot de acolo.
Sa renuntam la agricultura si sa vedem cum stau cu "Basic Instinc" de vanator si pescar.
Mai inati sa recunosc ca nu am fost in stare pana la aceasta varsta frageda sa iau si eu macar gatul la vreo gaina. Nu e frumos sa iei viata unui animal! Si asa a ramas.
Dar foamea cine stie ce face din mine. Asa ca am gasit o toporisca cam boanta si trei cutite pentru legume de la IKEA.
Sunt pregatit. Dar pe la mine in afara de niste catei de peste 30 kg care ma alearga cum ma prind fara masina, nu prea stiu ce pot vana. Poate sa-i fur vecinului chinez cocosul care ma scoala pe la 5 zilnic. Ce coq au vin o sa fac.
Poate cu pescuitul o sa-mi hranesc familia. Am niste scule de amator, dar sunt ale mele si sunt mandru de ele. Ce ma fac cu baltile din jurul Bucurestiului unde pestii sunt deja domestici, manaca la ore fixe si sunt mari amatori de E-uri si alte chimicale. De boilies ce sa mai zic. Cu hormoni yamy-yamy.
Asa ca si sansa unui peste proaspat a cazut. Poate doar un pangasius crescut la ferma sa gasesc la oferta.
Mai ramane crescutul animalelor.
Cam stiu cum arata porcul, vaca, rata si gascanul, pardon gascanii ii stiu doar din fuga si ii recunosc dupa sasait si dupa penele infoiate. Sincer, fata in fata cu o vaca, poate doar din mila vacii sa dau de un strop de lapte. In rest nici o sansa.

Dar nu disperati, exista Internetul. Sau nu? Pai tocmai ce a murit si el odata cu curentul.

Dar bine ca sunt inginer si stiu o groaza de matematica si alte alea.
Pai cum era cu radicalul, sau cu ecuatia de gradul doi. Voi o stiti pe dinafara? FELICITARI!
;) Sa fim cinstiti.
Cultura generala este ce mai tii minte dupa ce ai uitat totul.
Supravietuirea fara curent este mai tare decat cultura generala.

Daca citeam aceste randuri si nu stiam ca erau scrise de mine sigur spuneam:
Ce handicapat!
Asa ca dormiti linistiti, viata noastra este sigura si mergem spre progres inainte. Oare?
As pune pariu ca grecii si romanii, egiptenii si fenicienii erau de o mie de ori mai apti de supravietuire decat suntem noi.
Poate vedem pe Discovery, la o bere, o emisiune pe tema asta.
Super!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu