Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 11 mai 2011

Nihil sine PR

Asa se pare ca noul DEO al momentului ("Public Relations") afecteaza si Casa Regala Romana.
De fapt procesul de rebranduire a fost inceput mai demult prin cooptarea dlui Duda in rol de Print.
Ce stiu eu este ca duda este un fruct din care nu se poate face nici macar compot si ca mai si pateaza grav pedigree-ul.
Mai tin minte din magistralul "The King's Speech" ca pana la un moment dat, un Rege trebuia doar sa nu cada din saua calului. In timp a trebuit sa devina actor.
Asa ca mai simplu decat sa convertesti unul in actor, mai bine cumperi unul gata format.
Un actor grabit...... catre ce?
Ce sansa mai are Casa Regala in Romania de astazi?
Cam mici as zice eu. Referitor la politica.
Ca un reper moral si istoric este loc destul.
Dar prin comunicatul dat privind renuntare la traditia svabeasco-prusac-orientala e o cale lunga ca sa fie perceput ca fiind 100% romanesc.
Nu poti lupta cu mentalitatile si incultura. Vorba aceea: Nu te pune cu mintea odihnita a electoratului.
Asa ca nu prea vad o sansa prea mare pentru cariera politica a dlui Duda.
Cu toate ca am fost placut impresionat de speech-ul domniei sale. Are o noblete inalnita si pe la dna Marie-Rose Mociornita, lucru care nu ii impiedica de a aparea si pe la i-Realitatea TV.
Un timp am cochetat mental si cu ideea monarhista in Romania.
Cum am aflat de mai mult timp ca Mos Craciun nu are o existenta materiala clara, am reusit sa-mi decantez si eu gandurile si sa inteleg ca in spatele unei singure persoane (oricat de onorabila ar fi ea) se pot ascunde multe surprize, mai ales cand Imparatia este pe Pamant si nu in Ceruri.
S-ar fi putut intampla la fel ca si cu PNT-CD unde in spatele Seniorului colcaia de carcalaci. Si se vede ce a mai ramas.
Nu suntem noi tara unde romantismul si idealismul sa creeze un nou sistem politic.
Din pacate mortul de la groapa nu se mai intoarce.
Sau daca se intoarce este doar un zombie sau strigoi.
Si in asa ceva nu poti avea incredere.

Referitor la "Lebada Neagra" sau "Alba ca Zapada si cei 7 pitici" nu neaparat simbolistica conteaza ci realitatea intrinseca in care ne aflam.
Si realitatea ne spune ca sunt mult prea multi oameni nemultumiti.
Adica cam toata lume este.
Si dintr-o reactie numai cu explozibili sigur va urma o explozie.

Sa vedem cine va fi pe aproape si va muri si cine va fi suficient de departat pentru a supravietui.

De pe o nava care se scufunda de obicei primii scapa sobolanii si ultimul Capitanul.
Aviz Capitanului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu