Totalul afișărilor de pagină

duminică, 24 februarie 2013

Cronica unui faliment anuntat : MEGA IMAGE

Peste 200 de magazine deschise! Dar de cele inchise de ce nu se spune nimic? Nu da bine la marketing?
Astazi am vrut sa mai cumpar niste cartonese cu dinozauri pentru colectia baiatului meu. Eroi sa trecem la cumparaturi!
Ma duc la noul magazin MEGA IMAGE din sos. Andronache. Inarmat cu catalogul de promotii si cu juniorul dupa mine imi umplu cosul cu diverse prostii doar ca sa iau cartonase pentru colectie. Stiam exact ce sa cumpar ca sa primesc cartonasele. Dupa socoteala mea urma sa iau 15 pachetele. Si dau cardul ING la plata. La un terminal ING. Se blocheaza. Il reseteaza. Si dupa cinci minute reusesc sa platesc. Si primesc spre stupoarea mea doar 7 pachetele cu cartonase! Si cu toate prostiile pe care le-am luat doar pentru cartonase ce sa ma fac? Intreb si eu o sefa ce se intampla. Softul este de vina. Si poate nu stiti ce cumparati! Fanta era la 1 litru? NU ! Ma uit inca o data in catalog si vad ca totusi este vorba de 500 ml. Ii arat si ei. Vizibil enervata imi spune ca mai multe ea nu imi poate da si daca nu imi convine sa ma duc in alta parte. Zis si facut. Hotărăsc sa merg al MEGA IMAGE de la DRAGONUL ROSU. Ajung acolo si o mare bezna. Din tot mall-ul pana mai ieri ramsese un MEGA IMAGE si un magazin al NIRO. Acum si MEGA IMAGE daduse faliment si era inchis. Unde erau vremurile cand pe televiziuni se facea reclama la mall-ul de la Dragon. Si cu Mega cap de afis???!!!!!
Cert este ca ceea ce ma astept sa se intample dupa mic.ro are un inceput. Caci e tare greu sa te lupti cu hypermarketurile. Daca si Real pleaca si Carrefour tot ameninta?
Asa ca poate sunt putin subiective randurile de fata. Dar daca tot iti faci cumparaturile dupa pofta copilului macar sa nu te prosteasca pe fata. Ca pana la urma tot o inselatorie este. Sau?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu