Totalul afișărilor de pagină

luni, 25 februarie 2013

Ultima Bula Papala = Bula Galului

Tare rau s-au ingramadit evenimentele si tare putin timp am si eu sa comentez. Asa ca astazi vreau sa scriu si eu despre ultima Bula a Cardinalului Ratzinger despre compania franceza Spangero.
Eu am denumit aceasta Bula drept Bula Galului si nu neaparat a calului. Cu toate ca mai toata Europa se pare ca a gustat vrand-nevrand din minunata carne de vita cu potcoave.
Cel mai afectat am fost de muschiuletul de cal servit la cursa hipica de la Ascot de catre presedinta Albionului. Nu m-am lamurit exact despre ce muschi a fost vorba, sper ca nu e vorba de ceva legat de urologie.
Asa ca galii de la Spangero s-au gandit ca s-au dus vremurile cand gospodinele miroseau de la o posta diferenta dintre carnuri. Asa ca vaca sau cal a ajuns sa fie totuna. Doar profitul a ramas la fel tinand cont de universalitatea pietei europene. Deviza ar suna : nici o chiftea fara carne de cal (si cu dulceata)!
Pe vremea cand eram pustan era un banc. Un tip vindea salam de fazan. Si il vindea nu foarte scump. Un concurent vine in genunchi si il intreaba care e secretul. Acesta marturiseste ca pune si putina carne de cal. Cam cat? Pai jumi-juma. Un fazan si un cal.....
In fata concurentei tot mai acerbe de pe piata europeana calul ajuns sa fie substitutul vacii. Ma intreb daca oare nu bem si lapte de cal? Ca doar ar fi mai ieftin si cel de armasar?
Platim si nu stim ce consumam? Mancam si nu stim de ce nechezam!
Tuturor "connoisseur"-ilor care savureaza muschi de vita argentinian le urez pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu