Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 18 ianuarie 2014

Modelul 24 ianuarie

Romanii au un obicei (destul de vechi) de a pune Europa in fata faptului implinit. Si prin asta ma gandesc si la 24 ianuarie 1859.
Am facut un mic exercitiu de imaginatie si m-am gandit cum ar putea arata 24 ianuarie 2015!
Tinand cont ca in iarna 2014 vor avea loc alegeri prezidentiale mi-am cautat si eu un candidat surpriza.
Ia sa vedem ce am gasit:
Un politician de dreapta nascut intr-un mare oras romanesc. A absolvit Liceul "C. Negruzzi", Iași - Diplomă de bacalaureat in 1997. In 2001: A absolvit Facultatea de Drept a Universității din București și Colegiul Juridic Franco-Român de Studii Europene, Diplomă de licență în Drept European (MAITRISE EN DROIT, Mention DROIT EUROPEEN ). A lucrat o perioada la TVR , Redactor la emisiunea "Surprize Surprize" TVR 1, România (2001 – 2002) si Redactor șef al emisiunii "Surprize Surprize" (2002 – 2003).
Acum este primarul orasului in care s-a nascut, pozitie pe care o ocupa din 17 iunie 2007.
Este un politician abil, bun gospodar si neimplicat in niciun scandal de coruptie in Romania.
Ce parere aveti?
Pentru clarificare va mai dau un indiciu: a devenit nasul Sofiei Anais in 30 noiembrie 2013!
Daca nici acum nu ati ghicit, va ajut eu : DORIN CHIRTOACA ! 
Am stat si am cautat sa vad daca are cetatenia romana. Cu greu am gasit ( nu mentioneaza pe nici un site oficial cetatenia) ca din octombrie 2006 este cetatean roman.
Poate este un scenariu SF! Poate nu!
Asta doar timpul poate judeca.
Precedent exista!
Ca doar nimic nu este intamplator pe lumea asta: Nici recentele declaratii despre obiectivul national, nici chiar invitatia de a deveni NAS! NASUL cui???


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu