Totalul afișărilor de pagină

luni, 6 ianuarie 2014

Scrisoare pentru Andrei !

Maine...poimâine... cateva zile......o sa implinesti 9 ani. La Multi Ani! Ce mai trece timpul.
Parca mai ieri veneam cu tine de la maternitate, in cosulet, mandru nevoie mare. Nu stiu daca tu ma cunoști asa de bine cum te cunosc eu pe tine. Inca esti mic si totusi esti mare. Asa ca iti scriu ca unui om mare. Care poate intr-o zi o sa ma cunosti intru-totul.
Ma gandeam ca unii oameni isi gasesc un rost in viata destul de repede. Si gasesc asa-zisa chemare. Unii sunt chemati sa-l gaseasca pe Dumnezeu. Unii isi gasesc cariera. Unii isi gasesc averea. Chiar ma intrebam care este rostul meu in viata. Acum stiu.
Eu te-am gasit pe tine. Tu esti rostul meu in viata. Tot datorita tie L-am gasit  si pe Dumnezeu. Si Ii multumesc si acum ca mi te-a daruit.
Imi imaginam rostul meu de parinte asemenea unei calauze. Un indrumator. Dar stand si gandindu-ma mai bine mi-am dat seama ca de fapt tu esti calauza mea. Copilaria nu ai cum sa o inveti. Copilaria iti este data de la Dumnezeu. In schimb sa fi tata, trebuie sa inveti. Si asta faci tu cu mine. Ma inveti sa fiu tata. Nu stiu daca sunt un tata asa cum meriti tu, dar eu imi dau silinta. Tu m-ai invatat sa fiu mai bun. Tu m-ai invatat sa fiu grijuliu. Tu m-ai invatat sa fiu altruist. Tu m-ai invatat sa invat rabdarea. Tu m-ai invatat sa ne jucam. Tu m-ai invatat ce inseamna sa fi tata. Si tu m-ai invatat si ce inseamna iubirea. O altfel de iubire. Pura si sincera. La fel ca si tristetea si durerea. Durerea si tristetea cand tu suferi si plangi. Tu m-ai invatat ce inseamna grija. Tu m-ai invatat ce frumoasa poate fi viata.
Am crezut ca doar eu pot sa-ti daruiesc tie multe. De fapt tu imi daruiesti mie si mai multe. Un zambet care imi lumineaza sufeltul. Un pupic care imi alina durerea. O vorba buna.
Viata mea s-a schimbata total de cand esti tu in ea. Altele sunt prioritatiile si altele sunt obiectivele. Si aici mai ai inca sa ma inveti multe. Nu poti sa intelegi cu adevarat viata decat uitandu-te in ochii unui copil. Ochii unui adult filtreaza realitatea. Si ascund  o mare parte din frumusețile vietii. Doar alaturi de un copil poti vedea deplinatatea vietii. Doar jucandu-te alaturi de un copil poti redeveni si tu copil si astfel sa-ti intelegi propria copilarie. Doar invatand alaturi de un copil poti redescoperii frumusetea cunoasterii. Doar alaturi de un copil iti redescoperi propria viata si propria identitate.
Vazundu-te cum cresti nu simt ca imbatranesc ci simt ca ma implinesc. Nu simt ca am albit ci inca ma simt gata sa ma joc cu tine.
Nu exista bucurie mai mare pe lumea asta decat sa vezi cum iti creste copilul. Si cum se dezvolta. Si cum isi faureste personalitatea. Te simti asemenea unui magician in fata celei mai grozave magii facute. Magia copilariei.
Sa nu uiti, Andrei, ca viata este ca un roller-coaster. Ba sus, ba jos.
Important este cu cine esti in echipa.
Eu unul sunt fericit ca sunt echipa cu tine.
LA MULTI ANI !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu