Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 10 aprilie 2013

Azi baiatul meu a devenit roman!

Poate soca titlul dar intamplarea m-a socat si pe mine.
Astazi am ajuns putin mai devreme sa-l iau de la after-school. Unii copii nu au vacanta!! ;)
Si l-am auzit vorbind cu profesoara lui. Isi dorea sa mearga in curte sa se joace fotbal cu un coleg. Si doamna nu il lasa sa mearga.
Atunci vazandu-ma vine la mine si imi spune hotarat : TATA ! da-mi si mie 100 de lei sa o mituesca pe doamna sa ma lase sa ne jucam fotbal.
Am ramas interzis.
Nu am lucrat niciodata in sectorul bugetar. Nu am luat spaga in viata mea ( nu a avut cine sa imi dea si mai ales nu a avut pentru ce sa-mi dea)! Sotia la fel.
Nu discutam despre spaga si nu dam spaga!
Este un subiect inexistent in familia noastra.
Si atunci? Cum este posibil. Toata lume spune ca un copil spune ce vede in casa. Sau la scoala. Dar el este la o scoala particulara!?
Cum este posibil cu mintea lui de 8 ani sa inteleaga ca pentru a rezolva o problema in Romania 2013 este nevoie sa dea spaga!? Si mai ales ca avea si o suma in minte!?
Asta a invatat el ?! De la cine?!
Credeam ca el reprezinta viitorul si schimbarea in bine in Romania.
Si acum vad ca si el este contaminat! Sper ca nu iremediabil.
Am incercat sa-i insuflu corectitudinea si bunatatea. Am incercat sa-i ofer o educatie aleasa.
SI!
El vrea sa rezolve o problema dand spaga! SPAGA!
Cand auzi asta in gura unui copil de opt ani simti ca nu mai exista viitor. Si nici macar speranta.
Ma simt ca pe vremea campiilor parjolite si a fantanilor otravite.
De data asta campia reprezinta speranta si fantana reprezinta cugetarea.
Cred ca s-a maturizat foarte repede.
Si nu a fost doar o replica auzita pe nu stiu unde.
A fost un rationament logic la o problema presanta pentru el. Care cerea o rezolvare urgenta.
Nu a aplicat schema cu plansul. Nici cu milogitul.
A fost direct si incisiv!
Doamne ce se intampla in tara asta?
Oare scrie la frontiera:
"Lasciate ogne speranza, voi ch'entrate"
Noi suntem romani, noi suntem romani,
Si cu spaga si codrul mereu vom fi frati!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu