Totalul afișărilor de pagină

luni, 6 august 2012

A3 si nu numai!

Aveam cei doi copii plecati de acasa. Cel biped si cel patruped erau la bunici. Si tare mult vroiau sa se intoarca acasa. Asa ca duminica a fost ziua repatrierii.
Aveam de mers la Targoviste si am ales sa incerc noua autostrada A3. La ora 11.50 eram la OMV de la capatul Colentinei si in 10 minute eram deja pe autostrada. Intrarea este destul de alambicata si mai este mult de lucru la racordul final cat si la podul peste CB soseaua de centura. Am intrat pe singura bucata de autostrada din Romania cu 3 benzi pe sens. Asta pana la nodul de la Snagov. Care este acum deschis traficului. In rest toate nodurile sunt inchise. Am fost incantat de realizare si totusi, totusi, se simte un mic tremur in masina. Drumul este mai lung putin (fata de DN1) dar pentru zona de N-E a orasului este ideal accesul spre Ploiesti. Masini erau cam putine si toata lumea (aproape) mergea cu 100 km/h (asta este limita). In 40 de minute eram deja la centura Ploiesti si ma gandeam cum ar fi sa fie asa tot drumul pana la Oradea (Arad) ? Poate la pensie sa apuc asa ceva!
Drumul DN 72 este relativ bun si duminica fiind, nu este prea circulat. In timpul saptamanii geme de TIR-uri. Asa ca totusi varianta spre Targoviste nu este optima. Am ajuns in o ora si jumatate din poarta in poarta si asta mergand legal. Nu este rau, dar a fost duminica.
Am fost invitati la restaurant si am descoperit un super-restaurant in Targoviste. Am mai gasit si altele bune in Targoviste (si in centru vechi si langa Chindia si spre Sinaia) dar acesta m-a impresionat prin caracatita care era impecabila.
Asa ca cine vrea sa manance caracatita cu 30 de lei ii recomand Ristorante del Ponte din Targoviste.
Atmosfera placuta si un bucatar care chiar a mai vazut cum arata mancarea buna. Meniul era variat si preturile erau accesibile.
Pofta buna!
La intoarcere am reluat drumul si am dat de ceva aglomeratie cu toate ca era ora 18. Dar se mergea bine. Am intalnit un LOGAN MCV cu radar pe drum si inca doua echipaje parcate la umbra sub racordul cu centura Bucuresti.
Ceea ce m-a impresionat este perspectiva asupra Bucurestiului din A3 si mai ales cum se vede Skytower de la 30 km de oras. Un imens falus care zgarie linia orizontului.
Avem noi repere si noi viziuni ale unui oras care tot creste si creste. Cosmopolisul vazut de prin dos nici el nu m-a impresionat pozitiv. Un imens amalgam de orientalisme ca si numele.
In rest un sincer bravo noii autostrazi A3!
Sa o vad si in Petricani. Poate in 2 ani???!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu