Totalul afișărilor de pagină

luni, 6 august 2012

Pepeni verzi din Gracia

In disperarea mea de a completa colectia copilului cu cartonase 3D Ice Age am ajuns astazi la cumparaturi. Si am vazut ceva interesant.
Se pare ca solutia de a iesi din criza pentru Grecia este de a scapa de creditori ar fi sa-si schimbe numele.
Cred ca primul pas a fost deja facut. Iata:
Asa ca toata lume sa astepte banii de la Grecia si nu de la Gracia! (sau o fi din tara lui Garcea????)
Super rezolvare a datoriilor!

APEL UMANITAR!
CAUT DISPERAT CARTONASUL 3D ICE AGE cu numarul 1!
Atat imi mai lipseste. Nu mie, ci juniorului.
Dau la schimb orice dublura am.

Un comentariu:

  1. Salut,Iti dau eu cartonasul cu nr 1.
    E mai am nevoie de 4,6,8,13,15,16,20 si 22.
    Daca esti din Bucuresti, si vrei sa facem schimb, 0726923400 pt contact.

    RăspundețiȘtergere