Totalul afișărilor de pagină

vineri, 24 august 2012

Intalnire 20 ani UTCB - Instalatii

Parca mai ieri postam ceva cu intalnire de 25 de ani Liceul Cantemir. Si ce de lume m-a mai cautat! HA HA HA! Un singur fost coleg ajuns prin Canada a fost incantat sa ma regaseasca. Si am vorbit si pe Skype cu el! EH .....tehnica asta si tehnologia. In rest doar cateva cautari pe Google de nume de fosti colegi si ......atat!
Deja eram resemnat si lamurit in privinta intalnirilor cu fostii. Cum sa te intalnesti, daca mai mult de jumatate din clasa de la liceu este acum prin strainatate?
Aseara am primit un mail cu titlul de mai sus. Iata imi zic ca nu toata lumea a fost cuprinsa de indiferenta. Mai sunt si oameni care mai au entuziasm (poate ca au un job in domeniu) si doresc sa organizeze o intalnire cu fostii colegi de facultate.
Foarte frumos! Ce o sa ne mai minunam cand o sa ne vedem burtiile si cheliile si cum o sa ne mai laudam cu averea, masinile si amantele, barbatii si cu copiii,casele si cu concediile, fetele.
Acum zece ani nu am participat. Cu toate ca au tras de mine ceva colegi. Tocmai mai pusesem punct unui capitol din viata mea si vroiam sa fug putin de toti si toate.
Acum nu mai am aceea presiune, cu toate ca un nou capitol se incheie si altul se deschide, iarasi, in viata mea.
Uitandu-ma pe lista am observat ca cele mai putine contacte erau cele de la grupa mea . Grupa a 5 a.
Pacat ca nu am mai pastrat legatura cu fostii mei colegi. As putea spune ca stiu de maxim 5 persoane ce mai fac. De restul tacere. Si au trecut 20 de ani!
Inca o data le multumesc si ii felicit pe cei cu organizarea. In fond am petrecut niste ani impreuna. Si nu orice ani. Anii Revolutiei si anii tineretii.
Am inteles ca exista si o pagina de Facebook dar nu e domeniul meu forte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu