Totalul afișărilor de pagină

vineri, 7 februarie 2014

Depresia 2014

Am mai scris despre depresie.  Atunci a fost o abordare confucianista. Acum o sa încerc o abordare dubla. Prima ar fi una ortodoxa și în final una taoista.
Pe scurt varianta ortodoxa. Un om care înțelege Calea, Adevărul și Viața știe ca depresia nu exista. Dacă chiar nu înțelege pune mana pe Biblie și citește Cartea lui Iov. Un om care crede nu este niciodată singur. Nu este singur și flacara iubirii divine arde chiar lângă el. Așa ca traiti-va viața și nu va mai faceți rău singuri. Depresia este o otrava autoindusa.
Pentru atei nu prea am sfaturi.
Poate ca varianta taoista va poate aduce alinare.
Depresia nu este o boala. Depresia este un dezechilibru intre suflet și spirit. Tratați sufletul și spiritul. Goliti-va de tot ce va apasă. Uitați tot și încercați sa renașterii spiritual. UITAȚI TOT! CĂUTAȚI LINIȘTEA INTERIOARĂ!
NU ÎNCERCAȚI URMATOARELE:
Nu faceți comparații de genul:
Eu sunt sanatos, alții nu sunt.
Eu am familie, alții nu au.
Eu am o educație aleasa,alții nu au.
Etcetera.
Astea nu sunt decât niște ziduri firave care țin depresia la o oarecare distanta de voi. La prima ocazie, depresia va lovi din nou și va dărâmă aceste ziduri. Atunci nimic nu o va mai opri.
Singura speranța ar fi sa înțelegeți ca nimic din lumea materiala nu ar trebui sa va inrobeasca. Sunteți un om liber și sunteți mai presus de o clipa de întuneric. Lumina va veni dacă vreți sa nu va afundati în întuneric. După iarna vine primavara, urmată de vara și încheiată de toamna care la rândul ei este urmată de iarna.
Nu va luptați cu natura. Încercați sa înțelegeți și sa va conformați.
Depresia nu exista.
Exista doar oameni deprimați.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu