Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 26 iulie 2014

Jurnal de călătorie. Bodensee 2014

Dimineata am plecat din Hittisau pe soare. Tirolul austriac isi dezvăluia intreaga frumusete. Am mers prin doua tuneluri , unul de 5 km si altul de 8 km. Impecabile. Am trecut pe langa Lindau in drum spre Friedrichshafen. Orasul contelui Zeppelin are si un muzeu dedicat zepelinelor. L-am vizitat. Muzeul nu este cine stie ce. Singura informatie interesanta a fost stationarea unei unitatii de zepeline la Sânandrei langa Timisoara in primul razboi mondial. Urmatoarea destinatie a fost Siegmaringen. Un castelul este perfect restaurat. Acum Carol I-ii si Romania sunt la loc de cinste. De aici am trecut pe langa izvorul Dunării spre Freiburg. Mai rămăsese putin pana la Rust unde este Europa Park.
Un mega parc de distractie si adrenalina.
Au urmat doua zile de accelerării pana la 3G , urcusuri, coborari, rasuciri si apa. Frumos.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu