Totalul afișărilor de pagină

duminică, 27 iulie 2014

Jurnal de călătorie. Stuttgart 2014.

Am plecat din Strasbourg pe soare de dimineata. Am trecut Rhinul pe podul Europa si am intrat in Germania, mai exact in Kehl. Ne îndreptăm spre Baden-Baden. Un oras balnear fostă capitala a jumatatii de land Baden, din Baden Wurtenberg. Media de varsta era peste 70 de ani. Terase, cafenele, berarii. Reducerile era de 50% adica in loc de 500 euro erau 250 euro si făceau 100 euro. Dupa o plimbare de o ora am plecat spre Stuttgart. Ghinion. Avem STAU pe Autobahn. Asa ca iesim pe Bundesstrase si ocolim Karlsruhe. Scăpăm si prindem viteza spre Muzeul Mercedes. 130 de ani de istorie auto, mondială si germana. Începând cu primul model Benz , explicatia numelui Mercedes si colaborarea cu nazistii sunt toate in muzeu. Ingineri precum Maybach si Porsche au fost sefi la Mercedes.
Sa nu uit , simulatorul de formula unu este bestial.
Restaurantul din muzeu este surprinzător de bun.
A vizitat si Stuttgart, dar am fost dezamăgit. Am urmarit un concert a capela in biserica Sf. Maria.
Si asta a fost ziua.
Afara ploua torential si inca nu am ajuns la hotel.
Un curcubeu a iesit dupa ploaie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu