Totalul afișărilor de pagină

joi, 31 iulie 2014

Jurnal de călătorie. Castele bavareze 2014.

Am ajuns la Klais langa Garmischpartenkirchen si aici vom dormi trei nopti. Din pacate ploaia si norii ne-au ascuns vederii Zugspitze. La fel si toti muntii dintre Austria si Germania. Dimineata am plecat spre Neuschweinstein cu traseu tot prin Austria pe langa Reutte. Am ajuns pe ploaie la Fussen unde in satul Hochenschwangau sunt două castele regale. Neuschweinstein si Hohenschwangau. Ambele catarate pe munte intr-un decor montan superb. Cu toate ca ploua coada la bilete era de doua ore. Am urcat pe jos la Hohenschwangau si cu autobuzul la Neuschwanstein. Lebădă, culoarea albastră, rococo , Wagner si monarhia franceza sunt cuvintele de ordine.
Am ajuns pe seara la Klais. Tot pe ploaie.
Ziua urmatoare am vizitat Linderhof. Castelul este si el deossebit, dar pesteră artificială unde Ludovic se plimba cu barcuta te lasa fara vorbe. Am mai vizitat abatia de la Ettal.
Am facut putin shopping la Murnau si ne-am îndreptat spre Mittenwald . De care m-am îndrăgostit. Am mâncat mâncare tiroleza si ne-am plimbat prin oras pe o ploaie ca de toamna.
A fost o zi superba.
A mai trecut o zi si s-a terminat cazarea. Am plecat spre Insbruck cu destinatia lacul Chiemsee. Iarăsi ploaie torentiala. Am ajuns la lac si am luat vaporasul spre castel. O copie mai mica a Versailles.
De aici spre casă cu escală in Ungaria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu