Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 26 iulie 2014

Jurnal de călătorie. Strasbourg 2014

Am plecat din Rust dupa micul dejun.cum am plecat a inceput si ploaia. Ca de vacanta. Am trecut Rhinul cu BAC-ul. Am mers prin Franta pana aproape de o ecluza. Acolo am urmarit o navă cum trece prin ecluza. Am anticipat plimbarea cu vaporul din Strasbourg. Am ajuns la hotel si de acolo repede in oras. Unde am ajuns si am avut un soc. Parca eram pe aleile din Dragonul Rosu. Si asta in aproape intregul oras. O nebunie. Dupa ora trei ne-a apucat foamea. Am constatat cu tristețe ca toate restaurantele aveau bucătăria închisă intre trei si sase. A venit ploaia si ne-am hotarat sa vizitam catedrala Notre Dame. O frumusete. Ploaia tot continua asa ca am incercat cu Palatul Rohan. Nimic interesant. Asa ca am luat vaporul pentru o tură a orasului. Si de aici s-a schimbat totul. Ploaia s-a oprit si orasul si-a dezvelit adevarata fata. Petit France m-a cucerit. Pana la zece am colindat orasul eliberat de tarabele cu negri si arabi.

Minunat. Sa nu uit de catedrala Sf. Paul. Superba

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu