Totalul afișărilor de pagină

joi, 7 iunie 2012

Arca lui Noe

Cand ma uitam cum ploua si parca cerurile se deschisesera pentru a ne acoperi de ape m-am gandit ca nu a fost singura data cand a plouat foarte rau. Si ca in fond Pamantul a mai fost acoperit de ape. Se spune ca intr-o proportie foarte mare.
Si atunci m-am gandit la ce imi trebuie casa si masina. Cand de fapt mi-ar trebui o barca. Sau mai bine zis o ARCA.
Un fel de Arca lui Noe. Si pe vremea lui oamenii reusisera sa manieze divinitatea. Si care era convinsa ca doar exterminata rasa umana se poate indrepta. A incercat cu apa, a incercat cu focul si omenirea si-a vazut inainte de "dezvoltarea" ei.
Si daca gandul m-a dus la o ARCA ce as pune in ea?
Grea intrebare.
Ia sa vedem.
In primul rand familia. Si apoi as avea grija sa selectionez cate o pereche de animale terestre si zburatoare. Dar si seminte.
Dar alti oameni as lua ?
Aici e aici!
De ce fel de oameni as avea nevoie? Sau mai bine zis ce meserii sau profesii as lua cu mine?
Si cand am facut o lista cei pe care nu i-as lua au fost mult mai multi decat cei pe care i-as lua!
As avea oare nevoie de politisti? Poate doar daca iau si hotii!
As avea nevoie de avocati si judecatori? Poate daca as lua politiceni si oameni de afaceri!
As avea nevoie de profesori? Doar de cei care chiar stiu sa si faca ceea ce explica!
As avea nevoie de functionari publici? Doar daca as vrea sa am o organizare statala, lucru pe care eu il consider ca acum are o forma gresita!
As avea nevoie de notari, contabili, experti, topografi? Nu prea vad ce sa faca!
As avea nevoie de cantareti si artisti? Doar daca ar stii sa dea la sapa!
As avea nevoie de oameni de televiziune si radio cat si ziaristi? Doar daca ar stii sa mulga vaca!
S.A.M.D!
In final am ajuns la concluzia ca eu ca OM nu prea am nevoie de tot ce imi ofera societatea si statul in ziua de azi. Nevoile mele fundamentale sunt mult mai mici!
Si fericirea mea e data de lucruri mult mai marunte!
Si atunci oare de ce exista acum toate astea??????
Pentru ca suntem civilizati! OARE?
Si ultima intrebare fundamentala ar fi : As lua un preot pe arca????
Cred ca as lua doar Biblia impreuna cu alte mii de carti despre lucrurile pe care nu stiu sa le fac inca.
Si asa as putea sa-mi invat baiatul sa faca tot ceea ce stiu eu si nu stiu putine, si as redescoperii impreuna cu familia ce inseamna sa fii OM!
Si cred ca L-as descoperi mult mai usor si pe Dumnezeu!
Dar stati linistiti!
Nu va ploua mai mult de cod portocaliu!
Si pentru asta nu e nevoie de o arca!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu