Totalul afișărilor de pagină

marți, 17 iulie 2012

De la extaz la agonie!

Am avut cel mai frumos concediu din viata mea.
Am petrecut in Grecia cea mai placuta vacanta de vara! Am avut parte de o experienta minunata si am cunoscut oameni deosebiti. Si dupa ce am terminat cu Grecia (joi seara), de vineri am plecat pe un traseu Transfagarasan-Transalpina!
Totul a fost minunat pana duminica cand la intoarcerea spre Bucuresti la 4 km de Ranca masina mi-a fost lovita (distrusa) de un sofer de 79 de ani (va multumesc domnule PELIN NICOLAE) care intr-o curba in ac de par pe sensul de urcare spre Ranca a confundat acceleratia cu frana si cu peste 80 km/h s-a napustit cu micutul gigant (Chevrolt Spark) in masina mea parcata la 6 m de carosabil pe un podet de beton.
Masina mea i-a salvat viata, absorbind forta impactului . In dreapta era o rapa de cativa metri si in stanga un parapet de beton!
Asa ca drumul spre Bucuresti a fost intr-o platforma auto fara clima la peste 40 C!
Am cunoscut si bucuria si necazul! In egala masura!
Temele care vor urma:
Drumul spre Thassos prin Zlatograd.
Golden Beach Xrisi Amoudia.
Restaurantul Playa de Oro.
Thomson Holidays.
Thassos pur si simplu.
Mae Days!
Drumul de intoarcere Thassos Bucuresti
Tranfagarasan 2012
Transalpina 2012
RANCA si de ce nu asa!
Octogenarii la volan
Raspunsul la o rugaciune!

Multe poze si poate si ceva filmulete.
Pe curand!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu