Totalul afișărilor de pagină

luni, 30 iulie 2012

Un prieten!

A fost vreodata sa nu stiti un raspuns la o intrebare. Si sa doriti sa aflati raspunsul urgent. Pe cine ati sunat? Aveati pe cineva?
Eu de cand ma stiu am avut pe cine sa intreb. Si stiam ca voi primi raspunsul la aproape orice intrebare! Asta imi conferea o oarecare liniste si siguranta. E bine sa ai un back-up intelectual !
Tot incerc sa imi invat juniorul sa deprinda sporturile copilariei. Mersul pe bicicleta, inotul, patinajul si alte asemenea activitati care au nevoie de un impuls pentru a depasi o frica inerenta in fata necunoscutului. Si descopar ca latura pedagogica imi lipseste sau poate nu se aplica in cazuri mult prea personale.
Si tot in asemenea situatii imi aduc aminte cum am deprins eu toate astea.
Imi aduc aminte de Parcul Circului si de un deal lipit de spitalul Colentina unde gravitatia m-a ajutat sa descopar pedalatul singur. Doar un impuls din varful dealului si valea din fata mea a facut ca eu sa invat sa merg pe bicicleta pe doua roti. Nimic mai simplu.
Mai imi amintesc si de piscina hotelului Cozia din Jupiter cu adancimea ei de doi metri si de saltul pe care     l-am facut independent de vointa mea intr-o zi de vara. Am fost doar eu si apa. Revenisem in mediul acvatic unde statusem aproape 9 luni si acum trebuia sa ajung la mal. Am reusit si de atunci nu imi mai este frica de apa. Cu toate ca in viata am avut ocazia sa salvez trei oameni din bratele regatului lui Poseidon. Si vreau sa va spun ca lupta cu un om care se ineaca este cea mai periculoasa inclestare posibila. Este o lupta cu cineva fara ratiune care are ca unic scop agatarea de ceva care pluteste.
Imi mai aduc aminte si de zilele friguroase de pe patinoarul Floreasca si de ceaiul cald cu lamaie care ma astepta la mantinela.
Inca imi aduc aminte de toate astea si de multe altele. Dar care deja sunt mult prea personale.
Si pentru ca vinovatul este una si aceeasi persoana nu imi ramane decat sa spun:
LA MULTI ANI !!!
si
MULTUMESC!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu