Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 18 iulie 2012

Golden Beach Xrisi Amoudia

Ce mare branza este si cu Thassos-ul asta? Are plaje mai fine, ape mai cristaline si thassosezi (sau thassosisti) mai draguti? Ce te poate face sa te intorci in acelasi loc doi ani la rand? Oare chiar merita? Sa bati tot drumul asta?
In primul rand nu e chiar in acelasi loc. Anul trecut am fost pe costa de vest la Skala Prinou la un hotel de 5* (Ilio Mare) care a fost dragut, dar nu prea. Asa ca dupa ce am cutreierat insula anul trecut in lung si in lat (dar mai ales in diagonala) am decis sa cautam un altfel de concediu. Fara mese la ore fixe (all inclusive) si fara hoteluri de fitze.
Am ales concediu ALL EXCLUSIVE!
Adica am cautat o cazare OK (am gasit un hotelas gestionat de Thomson) care mai avea separat si cateva apartamente de inchiriat. Si asta in Golden Beach Xrisi Amoudia, mai exact la Studio Marina. Unde mare sef era Dimitris. Partial treaz, partial dragut si mereu , dar mereu uita sa dea factura sau bon!
Initial am rezervat 10 zile. Sa fie. Dar in final am stat 12 si am fi tot stat, dar soarta ne astepta la Ranca unde CASCO-ul meu avea intalnire cu RCA-ul octogenarului domn PELIN NICOLAE! Inca o data mii de multumiri pentru dauna totala!
Asa ca dupa 10 ore de mers am ajuns si in Golden Beach Xrisi Amoudia. De gasit, am gasit usor si ne-am cazat. In spate muntele de 1200 m Ypsarion ne asigura o racoare minunata seara si ne invaluia in umbra inainte de apunerea soarelui. In spate munte, in fata marea cu rasaritul fix din ape, exact ca pe litoral!
Eram la 200 de metri de plaja si accesul se facea prin campingul Golden Beach semigol. Asta a fost un mare avantaj pentru ca limita accesul in zona la cativa turisti. Marea majoritate englezi, urmati de romani, bulgari, sarbi, nemti, turci (da da da) si in fine si cativa greci.
La 100 de metri am descoperit o minune a gustului mediteranean in restaurantul PLAYA DE ORO (in alt episod asta ) si o gazda desavarsita in Christine Maria!
Aveam piscina si barul chiar sub nas, marea la 200 m, mancarea la 100 m si un supermarket (Arista) la 300 m.
Eram de fapt unul din colturile unui patrat turistic unic in Thassos. Statiuni montane Potamia si Panagia si statiuni marine Skala Potamia si Xrisi Amoudia. Toate invadate de romani si sarbi si usor transformate dupa modelul Vama Veche!!!!
Seara in Skala Potamia parca erai la Eforie pe vremuri!!!!!
Micul meu colt de rai incepea sa se contureze si un cumul de factori a dus la un sejur fericit.
Adminsitrarea de catre Thomson a locatiei si prezenta englezilor, doar alte 5 locatii de cazare pe o raza de 500 m, campingul semigol cu acces direct pe plaja si existenta a 4 restaurante in zona si a unui supermarket.
Fara excese, fara manelisme, fara neamuri proaste! UN VIS!
Apartamentul era marisor, avea balcon, zona de bucatarie complet utilata, un pat dublu (cam mic) , un pat simplu si o zona de living cu o canapea extensibila. Mai erau 2 Tv mici dar care prindeau doar grecii. Aveam si aer conditionat iar cearceafurile si prosoapele erau schimbate zilnic!!!! Pe jos era gresie iar mobila era de buna calitate. Mai exista un seif cu 20 de euro pe saptamana, internet wifi cu 2 euro pe ora si la bar printre pensionarii englezi o bere mare era 2.5 euro si una mica era 2.0 euro. Am fost tare fericit sa aflu ca aveau mic dejun englezesc cu fasole si bacon!
Ce a fost important a fost ca nu eram cu nimic mai prejos decat englezii veniti mai pe de-a moka cu Thomson.
Adica 2 adulti + 2 copiii cu avionul 1 saptamana 1500 pound!! Asta era fara aer conditionat care mai era extra 30 euro pe saptamana! HA HA HA!
MAI URMEAZA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu