Totalul afișărilor de pagină

joi, 15 august 2013

Calculatorul vorbeste si uneori scrie singur!!!

Un fel de poveste cu prosti ..... de la ING!!!
Povestea mea de respect cu ING a inceput mai de multisor. Inca de cand am incercat sa obtin o "descoperire de credit" pentru contul meu. Si m-am dus la banca cu un maldar de hartii si adeverinte. Fata in fata cu angajatul ING ( impropriu zis fiind vorba de o franciza) am inceput sa raspund la intrebarile puse de .....calculator. Dupa 30 de minute de intrebari si raspunsuri calculatorul a hotarat:
NU PUTEM SA VA ACORDAM NICI MACAR 1 RON DESCOPERIRE DE CREDIT!!!!
Am trecut barbateste si peste asta (mi-am deschis un cont la .......) de unde am primit si descoperirea de credit fara sa o cer.
Si acum doua luni primesc 2 mailuri de la ING:
Primul :
""

RB/RPRJ/133/10.06.2013
Stimate Domnule Atanasiu Adrian,

ING Bank N.V. Amsterdam, Sucursala Bucuresti incearca sa vina intotdeauna in intampinarea nevoilor clientilor sai, fie ca este vorba despre nevoi financiare, nevoia de securitate a banilor din cont sau protectia informatiilor dumneavoastra personale.

Iar pentru a va conferi dumneavoastra siguranta, in calitate de client ING Bank, trebuie sa fim si noi, la randul nostru, siguri ca va putem contacta si identifica, atunci cand incercam sa comunicam cu dumneavoastra (prin email, SMS sau telefon).

Avand in vedere ca ultima actualizare a datelor dumneavoastra a fost realizata cu mai mult timp in urma, va invitam cu actul de identitate in original in ING Office-ul de care apartineti pentru actualizarea datele personale, operatiune ce dureaza doar cateva minute.

Aceasta solicitare are la baza obligatia legala ce revine atat ING Bank, cat si celorlalte institutii de credit de a revizui periodic informatiile cu privire la proprii clienti si de a realiza o actualizare permanenta a acestora. Neactualizarea datele personale pana la data de 13 August 2013, ne va pune in situatia de a nu va mai putea oferi produse si servicii noi pana la momentul actualizarii acestora.

Pentru orice alte informatii, Departamentul Relatii Clienti va sta la dispozitie prin intermediul serviciului My’Line 021.402.83.91 (Romtelecom), 0314.068.391 (RDS), 0372.388.391 (Vodafone), 0374.138.391 (Orange) sau la adresa de e-mail: contact@ing.ro.

Cu stima,
Ela Banu
Sef Departament Relatii Clienti
ING Bank NV Amsterdam-Suc. Bucuresti
Stefan Radu
Director Dezvoltare Produse Retail
ING Bank NV Amsterdam-Suc. Bucuresti

Si asta dupa ce trecusem prin episodul cu furtul cardurilor in Dubai. Asa ca doar ce fusesem la ei (fara Carte de Identitate si doar cu pasaport) si cu chiu cu vai obtinusem sa-mi inlocuiesc cardul.
La nici o zi primesc alt mai :
""

RB/RPRJ/127/04.06.2013
Stimate Domnule Atanasiu Adrian,

ING Bank N.V. Amsterdam, Sucursala Bucuresti incearca sa vina intotdeauna in intampinarea nevoilor clientilor sai, fie ca este vorba despre nevoi financiare, nevoia de securitate a banilor din cont sau protectie a informatiilor dumneavoastra personale.
Iar pentru a va asigura siguranta dumneavoastra si firmei pe care o reprezentati, in calitate de client ING Bank, trebuie si noi, la randul nostru, sa cunoastem si sa revizuim datele si documentele care ne ajuta sa va identificam corespunzator si sa va contactam in conditii optime.

Avand in vedere ca ultima actualizare a datelor pentru societatea xxxxxxxxxxxxxxxx a fost realizata in urma cu mai multi ani, va invitam la sediul ING Office Aviatiei de care apartineti cu actele societatii pentru a putea efectua operatiunea de actualizare/reconfirmare a datelor.

Potrivit legislatiei romane incidente in materia standardelor de cunoastere a clientelei*), institutiile de credit sunt obligate sa cunoasca si sa revizuiasca periodic informatiile despre clientii sai persoane juridice prin actualizarea informatilor si documentelor referitoare la: sediul societatii, datele de contact, obiectul de activitate, tipul si natura activitatii desfasurate, conducerea societatii, identitatea persoanei care actioneaza in numele societatii si identitatea beneficiarului real (nume, prenume, data si locul nasterii, codul numeric personal sau un alt element unic de identificare similar, domiciliul si, daca este cazul, rezidenta, etc.).

In cazul in care actualizarea datelor nu va fi finalizata pana la data de 20 August 2013, vom fi nevoiti sa restrictionam accesul societatii la produse si servicii noi pana la momentul actualizarii acestora.

In cazul in care ati efectuat deja aceasta operatiune, va multumim!

Pentru orice alte informatii va stam la dispozitie prin intermediul serviciului My’Line, la numerele de telefon 031/406.83.91 (RDS), 0372.388.391 (Vodafone), 0374.138.391 (Orange) - linii telefonice in limba romana sau la adresa de e-mail: contact@ing.ro.

Cu stima,

ING Bank NV Amsterdam-Sucursala Bucuresti
Claudia Polivanov,
Director Credite Persoane Fizice si IMM
ING Bank NV Amsterdam-Suc. Bucuresti
Grigore Nela,
Director Operatiuni Persoane Fizice si IMM
ING Bank NV Amsterdam-Suc. Bucuresti



Asa ca eu Atanasiu Adrian eram invitat sa-mi actualizez datele de doua ori. BUN
Zis si facut.
Ieri ma duc cu un alt pogon de acte la ING. Si calculatorul imi vorbeste din nou:
Nu figurati cu date de actualizat.
Doar sotia!!!!!
Asa ca pune mana pe telefon si cheam-o de urgenta.
Dar daca tot ati venit sa verificam......
OOOOOOOOOHHHHHHHHHHH
Trebuie sa aduceti de urgenta o hartie stampilata.
Dar nu am stampila, zic eu deja furios.
Maine la prima ora trebuie neaparat.
Asa ca azi ma duc cu stampila.
SI!!!
AAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH!!!
Nu mai trebuie stampila. Le-am trimis asa in centrala.
Date eronate in informatiile de cont.
Mailuri care nu erau justificate.
Punerea pe drumuri a unui client absolut aiurea. Doar s-a inventat si telefonul si emailul de revocare.

"Onorabile" ING. Am aflat ca orice sesizare nu primeste nici un raspuns. De la nici un nivel.
Asa ca fiind prea mic sa ma lupt cu un urias ca tine nu pot spune decat atat:
RUSINE!!!!!
Cred ca o sa-mi inchid toate conturile de la ING!!!
Ceea ce va sfatuiesc si pe dumneavoastra!
Si mai vorbim cand intram in Schengen!

2 comentarii:

  1. Domnule Atanasiu Adrian,
    sunt sigur ca ING va iubeste (banii) dar nu stie sa se exprime.
    Ma aflu si eu de trei saptamani intr-un proces de actualizare.
    Persoana cu care sunt in contact prin telefon/email nu stie prea multe si trebuie tot timpul sa forward-eze si intrebe departamentul debilitat.
    In fine, subliniez si eu sugestia cu inchiderea conturilor si a afacerilor ramase cu ING.
    Imi pare rau ca sunteti in aceasta situatie si pe de alta parte simt din nou ca respir aer romanesc. Retraiesc emotii si sentimente ce incepusem sa le uit.

    RăspundețiȘtergere
  2. Va multumesc pentru comentariu.
    Am fost inspirat de vorbele dumneavoastra la urmatoarea postare:
    http://adiatanasiu.blogspot.ro/2013/09/rezonanta.html
    Banuiesc ca sunteti o doamna cu studii superioare economice.Dar poate ma insel.

    RăspundețiȘtergere