Totalul afișărilor de pagină

marți, 6 august 2013

Unde se mananca bine in Dambovita

Pentru cei care calatoresc si nu vor sa riste foarte mult o sa incerc sa fac scurte propuneri de restaurante de pe Valea Ialomitei.
Vreau sa subliniez ca nu sunt nici un fel de expert culinar, nu vreau sa fac nici un fel de discriminari si incerc doar sa prezint experienta personala. Asa ca aceste randuri nu sunt un ghid gastronomic si nici macar nu se vor atotstiutoare.
Sa incep cu Targoviste:
In centru au aparut o groaza de terase. Am mancat la cateva dar am uitat numele. Mancarea a fost buna si preturile nu au fost mari. Pentru Bucuresti :)!
Pe langa Turnul Chindiei sunt alte cateva restaurante care pot concura cu cele din Bucuresti. Meniu variat, fabricuta de bere si servire politicoasa.
As remerca : Vlad Tepes ( mai ales pentru bere) , Towers Pub ( mai ales pentru pizza) !!!
Pe langa Targoviste ( in Aninoasa mai exact) chiar pe marginea Dn71 este Restaurantul Solarino. Mancare buna si servire super.
Marea surpriza a venit insa din comuna Buciumeni. Acolo la 2 km de Dn 71 intr-o livada de meri se afla Hanul din Meri. Situat pe un deal care strajuieste Valea Ialomitei ( malul stang) Hanul nu exceleaza printr-un meniu variat. Dar si ce se gaseste in meniu este absolut delicios. Si portii enorme. Si preturi decente. Eu personal am savurat o fasole iahnie in paine. Yammy Yam!
In Fieni mai exista chiar in centru un restaurant pe cateva etaje unde am mancat bine. Am uitat numele. Pe dreapta cum mergi spre Sinaia.
Mai demult am mancat bine si la Pucioasa la terasa Licurici (langa baraj). Tot in Pucioasa am fost impresionat de piscina olimpica din cadrul Restaurantului Valahia. Pe stanga cum mergi spre Sinaia pana in centru. Nu am intrat insa in restaurant.
Ca prezentare as mai spune si de Hanul Valea Sipotului. Cat si de motelul Petrom de la Cota 1000 ( Paduchiosul).
Cand o sa mai am date revin.
POFTA BUNA!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu