Totalul afișărilor de pagină

luni, 5 august 2013

Ma STING dupa muzica !

Cand eram pustan o vecinica din bloc avea doua discuri de vinil (printre alte multe sute aduse de parinti de la Ambasada RSR din Washington). Unul era cu ASIA si altul era cu POLICE!
Si de cate ori am ascultat eu discul cu POLICE!
Si ce mai visam sa vad si eu un concert !
Timpul a trecut, POLICE este legenda si a mai ramas STING!
Care iata ca am ajuns sa il vad la mai putin de 100 metri. Adica am avut bilet silver si nu gold! Dar era ingramadeala mare.
Asa ca impreuna cu inca 6000 de pasionati am stat insirat pe aleea de la intrarea in Romexpo si am fredonat si eu Roooooxxxxaaaaaaaaaaannnnnnnneeeeeee!
Am inteles ca totusi STING nu se pricepe la alungat ploaia.
Am cantat si noi mai cu foc:
Heavy clouds
No rain!!!
Si tot degeaba.
Daca nu canta bis-ul poate ajungeam neudat la masina.
Exact cand a plecat de pe scena s-a dezlantuit potopul.
Si ce mai ploaie!!!
Am cantat, am dansat!
Am admirat oamenii prezenti la concert si calitatea lor deosebita.
Si pe undeva am vazut ca nu este totul pierdut.
Oameni de calitate mai exista.
Doar ca apar rar in public.
Asa ca nenea Sting vino si tu mai des in Romania!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu