Totalul afișărilor de pagină

luni, 5 august 2013

Hunedoara 2013

Ajunsesem la finalul calatoriei. Mai ramasese de vizitat doar Hunedoara (asta ca sa ajung si eu candva acasa). Am ales drumul mai ocolit si mai pitoresc pe care il parcursesem deja pe jumatate pana la intersectia cu drumul de Manastirea Prislop. Adica un drum ce pleaca din Hateg spre Hunedoara dar nu prin Calan. Unul printre dealuri superbe cu un drum serpuitor sus pe culmea dealurilor.
Intrarea in Hunedoara m-a siderat. Am crezut ca am ajuns la Strehaia sau in Buzescu. Dar nu!!! Eram chiar in Hunedoara. Palatele imperiale nu erau la locul lor aici.
Asa ca am admirat "minunata" arhitectura rroma. Dar asta ar fi alta discutie.
Castelul Huniazilor arata impecabil. Un castel european cu de toate!!!
Si turisti si atractii si jocuri si magazine si cea mai scumpa intrare. Si taxa foto. 5 lei. Cred ca am fost singurii prosti care au platit-o! Dar nu imi pare rau.
Castelul are un circuit interior, exponate si un aer de mare castel european. Poate ma repet dar am fost mandru.
Era si o echipa de tiristi cu arcul-magicieni-entertaineri doi domni si o domnita care au fost super. Aveau si pagina de FB (facebook) .
De remarcat si faimoasa fantana interioara. Cu morala aferenta. Un roman poate isi tine cuvantul. O doamna unguroaica sigur ca nu si-l va tine. Adica prizonierii turci au sapat la fantana pana au dat de apa. Unguroaica a uitat de promisiunea Iancului si nu i-a eliberat. Asa ca luati aminte!
Castelul trebuie musai vazut. Merita!!!!
La plecare am cautat un restaurant. Dupa exeperienta Hateg eram circumspect.
DAR NU !!! Exista restaurantul Bulevard in Hunedoara unde trebuie neaparat sa luati masa.
Un deliciu. Bucatarie franceza si italiana de prima mana. Preturi romanesti!
Hunedoara 2013 o surpriza placuta.
Frumos si curat!!!!
De vazut!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu