Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 2 octombrie 2013

Portarea in stana lui Ghita Ciobanul

Ca orice roman care se respecta am doua numere de telefon. Unul de la serviciu si unul personal (aproape).
Pana acum o luna traim fericit intr-o tara de pantere, de canguri, de delfini si de fluturi. Si brusc Ghita Ciobanul a venit la mine la serviciu. A venit cu o oferta de reducere de 30%. Din ce???!!!
Cert este ca pentru doi ani am devenit si eu cioban. De voie de nevoie.
Pana acum reuseam si eu sa duc o convorbire pana la capat. Reuseam si eu sa ma fac inteles. Vremurile astea au apus de o luna. Convorbiri intrerupte, semnal fluctuant, zgomot de fond ........
Ce bine era in lumea mea de animalute cu voce HD. Cu semnal puternic si amarui.....pardon asta este din alt clip.
Asa ca sunt in marea majoritate a timpului fara de semnal.
Si nu sunt singurul care se plange. Toata lumea regreta plecarea din lumea animalutelor.
De Internet ce sa mai zic.........
O sa zic doar ca de la ploaia de acum doua zile ROMTELECOM m-a lasat fara Internet!!!!!
MULTUMESC ROMTELECOM.
Depinde cu cine te compari. Daca te compari cu o alta companie a carui singur merit este ca da fotbal HD si manele HD atunci gasca lui Ghita Ciobanul este completa.
Pe lumea asta exista si un segment de oameni care chiar pun pret pe calitate.
Si care isi doresc o retea de calitate, internet constant de mare viteza si nu in ultimul rand TV cu multe HD.
Chiar si cu HaHA HD, sau Croitor HD sau cu Sedinta HD .
Portarea in stana lui Ghita Ciobanul m-a facut si mai mult sa apreciez ceea ce am pierdut. Poate nu definitiv.

O poveste pe care poate nu ar trebui sa o spun.
Dar cine ma citeste pe mine.
La o firma care tocmai s-a portat la Ghita exista inainte posibilitatea de a apela colegii cu un numar scurt de 4 cifre. Si nu trebuia sa stii tot numarul. Asa ca si acum lumea era obisnuita sa faca la fel.
DOAR !!!!!
Doar ca trebuia sa mai puna un # in fata numarului. Sa sune de forma #1234.
Daca sunai fara diez te trezeai la factura cu apeluri la dedicatii, linii fierbinti .....
Asa si factura a fost pe masura.
30 % !
Ca la Radio Erevan.
Cu plus si nu cu minus!
BRAVO GHITA. Ai invins

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu