Totalul afișărilor de pagină

duminică, 3 august 2014

Jurnal de calatorie : Parndorf 2014.

Cum o vizita in Parndorf este ceva obligatoriu si cum eu nu mai fusese acolo am gasit timp ( o jumatate de zi) sa vizitez si Parndorf-ul. Asa ca m-am intors din Ungaria si am am ajuns in 15 minute la Parndorf. Care are propria iesire de pe autostrada. Si care pe langa Outlet-ul cunoscut a primit si un Mall cu alte zeci de magazine. Si toate cu reduceri. Putin mai in spate troneaza  si un hotel cu sapte etaje. Parcarea era plina inca de dimineata cu mii de masini din Romania, Cehia, Ungaria, Ukraina si bineinteles Austria.
As putea spune ca raiul cumparaturilor poarta un nume in Europa = Parndorf.
Cine vrea lucruri de calitate si nu vrea sa le ia din Mall le gaseste aici (pe toate) reduse intre 70% si 30%. Exista mari branduri de care nici nu auzisem si sunt toate la Parndorf.
Asa ca as cita spunand : "Resitance is futile"!
Nu exista om sa nu intre aici si sa nu-si cumpere ceva. Cat de mic. Tentatia este enorma.
Cercetand as putea spune ca aceeasi proprietari au un Outlet identic si la Salzburd tot langa autostrada.
Vestea mare este ca de Sfanta Maria Outletul este inchis, in schimb pe 21 august este deschis pana la ora 23.00. Duminica este inchis mereu. Si de obicei in timpul saptamanii inchide la ora 19.00 si deschide la ora 9.30 . Vineri programul este pana la ora 21.00 si sambata pana la ora 18.00 .
Am plecat din Parndorf la ora 15.00 si am ajuns la Arad la ora 22.00.
Asta dupa ce am avut o experinta traumatizanta pe autostrazile din Ungaria. Pe banda a doua ( de viteza) era o coloana nesfarsita de masini care mergeau cu 120 km/h si pe prima banda intre doua TIR-uri veneau smecherii cu viteza si mai castigau cativa metri si se bagau la rupere inapoi pe banda a doua cand nu mai putea inainta. Asa ca acest sarpe de metal se contracta de fiecare data cand cineva se baga din nou pe a doua banda. Asa ca viteza varia chiar de la zero la 120 km/h. Dupa baletul asta care a durat aproape 2 ore am ajuns la Budapesta unde pe M0 de abia se circula. Coada, coada, coada! Si asta a continuat pana dupa Budapesta spre Szeghed inca 40 km.
Pana in Szeghed am virat pe noua autostrada spre Romania M43 care se opreste in campa langa Mako. De acolo pana la vama nu este nici o benzinarie. Si restrictii peste restrictii.
Dupa ce am trecut vama am mers bara la bara pana la Arad. Pe centura Aradului este aproape imposibil de mers. Recomand drumul prin centru. Am ajuns in Arad si era un congres al martorilor lui Yehova si era totul inchiriat. Noroc ca rezervasem din timp.
Si asa sambata am ajuns acasa unde ma astepta laptopul sa scriu pe el si nu pe telefon cum am facut pana acum.
Asa ca scuzati eventualele greseli.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu