Totalul afișărilor de pagină

joi, 13 noiembrie 2014

Noul Zaharia Trahanache!

https://www.youtube.com/watch?v=pjOF4DIm67A#t=177
Dupa ce ati urmarit filmuletul cu exemplul de maxima competenta a domnului Călin Constantin Anton Popescu-Tăriceanu nu mai pot spune decat ca am fost un mare prost cand il admiram in 2004!!! Am mai îmbătrânit si am devenit si eu poate mai intelept!
Oare acesta sa devina premierul Romainei dupa 16 noiembrie 2014???!!!
Un monument de prostie, aroganta, servilism si lichelism!!!
Daca urmariti filmuletul vedeti ca incepe tare: "Podul trebuie incercat la incovoiere si torsiune" spune doct Calin. Apoi savant decreteaza ca nimeni altcineva in afara de el nu mai intelege torsiunea si incovoierea.
Cat s-a torsionat si incovoiat in fata PSD-ului este normal sa fie expertul maxim!
Cu Ponta Presedinte si Călin Constantin Anton Popescu-Tăriceanu Premier sunt sigur ca Romania este pe maini bune!
Imi este din ce in ce mai clar ca personajul Zaharia Trahanache a fost creat dupa chipul (era sa scriu chipiul) si personalitatea lui Calin.
Singura legatura a lui Călin Constantin Anton Popescu-Tăriceanu cu constructiile cred ca a mai ramas ca Anton rimeaza cu Beton !
Noroc ca a intervenit Dragnea (periculos individ) cu sange rece si a dres busuiocul. Lui Calin nu i-a tresarit nici un muschi al fetei in fata ridicolului absolut in care se afla!
Unde esti Tu Tepes Doamne...?
Adesgo : Scoala de mari politicieni!
Imi cer scuze ca am scris asta, cand am promis ca termin momentan cu politica, dar nu m-am putut abtine!!! Sincer.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu