Totalul afișărilor de pagină

duminică, 9 noiembrie 2014

Scrisoarea mea catre Santa Klaus 2014!

Draga Santa Klaus,

Am aflat acum ceva vreme ca tu nu existi intr-o forma materiala exacta. Doar spiritul tau exista si se intrupeaza in diverse persoane in preajma lunii decembrie.
Anul acesta eu imi pun toate sperantele in tine pentru viitorul meu si al familiei mele.
Eu nu iti cer nimic. Chiar nimic. Imi doresc sa duci mai departe inca 5 ani spiritul Craciunului si sa il predai (sau sa continui) celui mai vrednic dintre romani.
Sper sa nu ma dezamagesti. Stiu ca nu vii din nordul inghetat ci putin mai din sud (de fapt la nord de Bucuresti) si ca nu o sa vi cu sania cu reni de cand ai primit un automobil de lux de la reprezentanta bavareza pentru promovare. Stiu ca nu vorbesti lapona dar sper ca macar pe limba mea sa vorbesti. Am inteles ca ai avut nevoie de mai multe case ca sa faci jucarii pentru copiii necajiti. BINE - BINE !!! Dar de ce 6 case? Nu e prea mult? Asa ai dat un subiect pentru troli sa te judece. Era deja un standart impus cu patru case si cu numaratul ouțelor! Acum la 6 case ai ridicat stacheta. Totusi ai aranjat frumos orasul lui Hermann. Asta inseamna ca esti un bun gospodar. Si la capitala europeana a culturii ai fost priceput! Daca stau bine sa ma gandesc ai fi avut mai multe sanse daca găzduiai capitala europeana a bauturii si dadeai si fasole cu carnati pe gratis. Eventual si un bol cu sarmale. Se pare ca mai ai de lucrat!
Sa nu uiti totusi cate sperante mi-am pus in tine. Si sa nu ma faci sa regret.
In rest ai grija de Rudolf! Prea are nasul rosu! Si ii cam place vodka! Harasho!
Te rog nu il lasa pe Grinch sa fure Craciunul anul acesta! Este malefic si imi este teama de el!

2 comentarii:

  1. Grinch sunt mulţi... sper însă să se rătăcească săptămână viitoare şi să nu prindă ştampilă..

    RăspundețiȘtergere
  2. Intr-o oarecare masura inteleg si necesitatea ca si Grinch sa existe dar sa nu imi hotareasca mie viitorul. Si nici sa nu fie majoritar. Pentru ca atunci am trai toti intr-un cosmar. Si de abia ce am scapat de altul!
    Multumesc pentru comentariu. Ma bucur cand si altii gandesc ca mine.

    RăspundețiȘtergere