Totalul afișărilor de pagină

joi, 6 noiembrie 2014

Razboiul meu cu mine insumi! Dupa o luna!

Usurul, usurel (ca doar nu era sa scriu greu, greut) a trecut o luna de cand am facut analizele si am vazut in ce hal eram. Ieri am hotarat sa refac analizele sa vad daca sunt ceva rezultate dupa o luna.
A fost o intreaga poveste si cu facutul analizelor. De cateva zile zona Fundeni este paralizata in fiecare dimineata. Capatul dinspre Pantelimon este blocat din cauza santierului fara de sfarsit, iar capatul dinspre Colentina este cosmarul oricarui sofer. Asa ca intreaga Sosea Fundeni este bara la bara incepand cu ora 8.00 pana la 10.00 cu o pauza pana la ora 13.00 si tine tot asa pana seara tarziu.
Am vrut sa imi recoltez analizele la regina maria unde multumita Ralucai am si eu abonament. Am zis sa incerc noul punct de recoltare din Sos. Pantelimon (vis-a-vis) de spital. Sun la info si aflu cu stupoare ca trebuie sa platesc acolo pentru analize. Spun ca o sa merg la spitalul euroclinic ca in alte locuri iti trebuie programare sa recoltezi. Aud vocea suava care imi spune ca si acolo iti trebuie programare, mai nou. Intreb unde pot merge fara programare. Pai la Piata Sudului, in Baneasa sau la Timpuri Noi. Adica o ora de mers cu masina in nebunia din Bucuresti pentru recolatre analize. Asa ca ma indrept spre Timpuri Noi. Este o clinica partenera in cadrul Universitatii Titu Maiorescu. A fost liber si civilizat. Primesti un biletel cu un cod de acces pe net sa vezi acolo analizele. Dupa ora 20.00 se vad deja rezultatele.
Si asa ca la ora 20.00 mort de curiozitate am accesat site-ul.
SURPRIZA:
Glicemia de la 137 ajunsese la 114. Colesterolul era in sfarsit (dupa multi ani)  in limite normale...!!!
Nu imi venea sa cred.
Asadar dupa 28 de zile in care am luat Rosuvastatina, am tinut un oarece regim alimentar si nu am mai mancat dupa ora 20.00 minunea s-a intamplat.
Nu stiu daca este chiar o minune, eu sunt acum fericit cu aceste rezultate, dar este clar ca suntem ceea ce mancam. Si ca ne otravim singuri.
Recapitulare:
Am mancat doar paine neagra si asta cate 4-5 felii pe zi. Am eliminat complet sucurile, dulcuirile si alte chimicale. Am baut lapte seara ( un pahar) am mancat branza de vaci si foarte putina telemea, am mancat masline si am utilizat numai ulei de masline. Am mancat carne de peste si pui si asta in cantitati mici. Am elimanat cartofii si am ramas cu mazarea, fasolea, spanacul si varza.
Am facut ceva miscare si ceva sport.
Acum o sa merg la consultatie sa vad ce parere are si doctorul de rezultate.
Sfatul meu este ca se poate. Trebuie un pic de vointa, un pic de imaginatie si rezultatele nu vor intarzia sa apara.
Nu trebuie sa cumperi carti scrise de nume celebre. Nu trebuie sa cumperi DVD-uri cu retete minune. Totul este in fiecare din noi. De noi depinde ce vrem sa facem cu corpul si viata noastra.
Curaj! E greu, dar se poate! Mai ales daca nu mai mancati dupa ora 20.00 !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu