Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 15 septembrie 2012

Aventura mea cu Omniasig

Am avut un neferit eveniment cu un octogenar. Pentru cei care ma urmaresc stimabilul domn Pelin Nicolae. Care mi-a facut praf masina. Si care poseda un RCA la Astra. BUN, LEGAL, INUTIL.
Eu in schimb aveam un CASCO la BCR. Sau mai bine zis la Omniasig. Nu am inteles cine pe cine a cumparat, cert este  ca de mine s-a ocupat Omniasig.
De ceva timp mintea mea de inginer a inteles si rostul asigurarilor. Platesti ceva bani, dar daca patesti ceva si nu ai, esti mort.
Culmea este ca asigurarile sunt o creatie greceasca. Da. De pe vremea cand faceau negot pe mare si Tomis era un polis grec. E ceva timp de atunci. Cu timpul piata asigurarilor s-a dezumanizat si astazi inca in plina criza iti zambeste suav-pervers inainte de a incheia o polita si dur-agresiv cand vine vorba de daune. Ca asa sunt vremurile. Unii fac cursuri cum sa vanda mai multe asigurari si altii fac cursuri cum sa plateasca cat mai putine daune. Si asa se naste o firma de asigurare. Pana marci banul este miere, cand iti ceri dreptul este fiere.
Cu masina busita rau in varf de munte trebuia sa iau o decizie. Pe ce drum sa o apuc. CASCO sau RCA. Traumatizat de vederea masinii iubite facute zob parca creierul nu iti  functioneaza bine. Si ai nevoie de un sfat si de o mana de ajutor. Care providential nu exista.
Politia nu mai vine la accidente fara victima si toata lumea vorbeste de rau despre ASTRA. Si eu imi voiam masina inapoi. Nu vroiam bani de dauna totala si nici luni de zile de asteptare si un eventual proces.
Asa ca am apelat la polita mea CASCO. Unde cu toate ca este cu regres la ASTRA eu imi pierd fransiza. DE CE? De ce domnule Pelin?
Cu greu l-am convis pe domnul Pelin sa mergem la Politie pentru constatare. Masina de tractare a venit dupa 2 ore si politia Novaci avea program de la 14-16! Hai cu masinile pe platforma la politie. Si dai si completeaza acte si dai si sufla in fiola. Si vezi cum stimabilul primeste o amenda de 100 de RON si asta e tot. M-a pupat pe portofel si a disparut din viata mea lasandu-ma cu un morman de fiare indoite.
Ajung in Bucuresti in cea mai calduroasa zi a anului plimbat 6 ore cu platforma. Super. Copilul era lasat tot de vreo 7 ore prin masina unor prieteni.
Si incepe circul cu asigurarea. Cei de la service ma asigura ca a fost o alegere buna Omniasig (astia macar platesc) aratandu-mi un teanc de dosare cu daune neplatite de Astra si de masinile blocate in service.
Du-te si alearga pe la Omniasig sa-ti deschida dosarul.
Stai ca pe ace nestiind daca este sau nu dauna totala. Opacitate totala. Asa am fost fiert la foc mic aproape o luna. In final am aflat ca masina se va repara. Am fost asigurat ca totul va iesi bine.
Si spre cinstea celor de la Carpati Motors reparatia a fost impecabila. Masina mea e ca noua.
Acceptul de plata a venit fulgerator. Aveam de platit fransiza si toate ratele de la CASCO. La ei in sistem figuram ca nu platisem nimic la CASCO inca de la inceput.
Va reproduc schimbul de mailuri cu inspectorul.
Este genial pe alocuri:
""  Buna ziua,

Acceptul de plata s-a eliberat conform documenteleor existente in system.
Pentru plata finala se va lua in considerare si facture tractare si ratele achitate daca se modifica in system.

Va multumesc

Cosmin Valentin Pogacean
Inspector de Specialitate Daune 
Description: Description: C:\semnatura\semnatura.jpg
Calea Grivitei, nr. 355-357
Bucuresti, Sector 1
Phone: +4021 224.01.02
www.omniasig.ro

From: adi atanasiu [mailto:adiatanasiu@yahoo.com]
Sent: Tuesday, September 04, 2012 6:49 PM
To: POGACEAN Cosmin Valentin
Subject: Dosar xxxxxxxxxx

Stimate domn,

Incep prin a va multumi pentru promtitudinea in a da acceptul de plata pentru Honda CRV cu numarul de inmatriculare xxxxxxxx. 
Vreau doar sa va aduc la cunostiinta plata transei a III a din polita CASCO AVF xxxxxxxxxx  cat si a facturii de transport auto avariat depusa la OMNIASIG cu borderou nr.xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx/26.07.2012, in valoare de xxxxxxxxxxxxx RON, suma de care nu stiu nimic inca.
Conform calculelor mele nu eu aveam de dat bani la Omniasig, ci invers.
Sper sa analizati documentele atasate si sa-mi raspundeti la acest mail.

Cu stima,
ing. Adrian Atanasiu ""

Am stat si m-am gandit cine sa introduca datele in sistem? Eu sau el? Sau Sfantul Duh? 
Cert este ca pana nu am facut o vizita cu scandal la sediul Omniasig lucrurile nu s-au miscat cu toate ca speram in interventii .....divine. DIVINA am fost doar eu care am  acceptat sa nu se ia in considerare factura de tractare.
Cand scriu aceste randuri banii de tractare nu i-am recuperat inca. Si am depus la OMNIASIG cerere de despagubire inca de pe 26 iulie! E cam demult ! NU?
Cred ca cei care lucreaza in asigurari sunt acum putin lobotomizati. Si dezumanizati. Si robotizati.
Dar asa cred ca ne transformam cu totii!
Tragand linie masina este OK, banii de fransiza platiti (de ce oare am pierdut fransiza cand OMNIASIG isi recupereaza banii de la ASTRA????) si banii mei de tractare sunt undeva prin sistem!
O aventura pe care sper sa nu o mai repet NICIODATA!
Si nici nu o doresc nimanui.
Asa ca la anul fac sigur RCA la ASTRA!
Naiv cum sunt uneori l-am sunat pe domnul Pelin sa-i spun de finalizarea dosarului si de pierderea fransizei. Cand a aflat cu cine vorbeste a devenit agresiv si a inceput sa tipe la mine ca i-am distrus masina (da tare a mai fost masina matale) si ca reparatia l-a costat 28.000 RON. 
Asa imbatranesc unii neintelegand nimic din vaita si ascunzandu-se dupa niste reguli strambe.
Rau cu asigurare dar si mai rau fara!

3 comentarii:

  1. Misto, acum stau si eu dupa acest domn POgacean, in sistem apare ca fiind necesara o copie de pe CI-ul proprietarului (proprietar e mama, avem acelasi nume de familie si aceeasi adresa in buletin), de pe 17 ianuarie inclusiv eu cat si cei de la sevice au urcat copia respectiva in sistem si pe mail, iar de atunci nu se intampla nimic, acest domn nu raspunde la mailuri, iar telefonul este mereu Busy.

    RăspundețiȘtergere
  2. spre stiinta......macar scrieti informatii CORECTE nu povesti...acceptul de plata a venit repede ...eu am avut dosar la D-ul Pogaceanu si nu am avut nici o problema deci....

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga Anonimule
    Spre stiinta.............eu nu scriu NICIODATA, dar niciodata lucruri pe care nu le pot demonstra. Nici pe blog, nici in viata mea de zi cu zi. Ma bucur de sansa avuta in a scapa repede din nebunia cu dosarul de asigurari. Felicitari. La mine nu a fost asa.
    Totusi ma framanta si pe mine ceva! Cu ce aparat masori corectitudinea? Sau esti cumva angajat OMNIASIG? In spatele unui anonim se poate ascunde oricine si cu orice intentie. Macar daca vrei polemica iesi curajos in fata cu adevarata identitate si vedem cine scrie povesti si cine nu. Tot nu inteleg cum poti comenta o speta pe care nu o cunosti. La mine a durat 2 luni si banii de platforma inca 2 saptamani dupa aceeea. Adica 10 saptamani.
    Nu era nimic personal cu dl. Pogaceanu. Chiar se straduieste cat poate si cat vrea. La cate fraude sunt in sistem este un tip care cu mine a fost corect.
    Asa ca iesi din spatele anonimatului. E mai corect asa. Sau?!

    RăspundețiȘtergere