Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 15 septembrie 2012

Sunt cetatean european ! HA HA HA! Si ce daca!

Cum nu il cunosc pe Marutza sa ma plang la el in emisiune precum Clejanii, cum nu cunosc pe nimeni prin presa sa ma sustina in lupta cu nedreptatiile din Fundeni nu imi mai ramane decat sa scriu pe blog. Un fel de latrat de caine la o caravana.
Am tot avut intentii de a obtine dreptatea si de a semnala cate incalcari ale legii au loc in sat Fundeni comuna Dobroesti judetul Ilfov. Condusa de peste 3 mandate de primarul Valentin Condu si mana lui dreapta vicele Bradut.
Cum nici DNA nu a reusit sa finalizeze flagrantul si toata lumea e bine merci ce sanse sa am eu.
Dar teoretic legea este de partea mea si cine stie?
Ce s-a mai intamplat.
Noile blocuri cu Autorizatie de Construire pentru P+2+M si realizate de fapt ca blocuri P+3+POD au nevoie de energie electrica. Si implicit de noi posturi TRAFO.
Eu aveam mai de mult o problema cu o bucata de 19 mp din terenul cumparat de mine care a ajuns trotuar. Am permis largirea strazii si nu am reactionat pentru ca am sperat ca Primaria sa ma expropieze si am zis sa nu fiu Gica Contra. In fond o strada de 6 metri astfaltata nu e rea. Fata de aleea de 2 metri betonata care a fost drumul meu de acces pentru 4 ani.
Si intr-o zi cand vin de la serviciu ce vad? Trotuarul de beton spart.
Firma Electrotest SRL urmeaza sa pozeze un cablu subteran de 380V. La el se vor racorda doua blocuri cu peste 20 de apartamente.
Am intrebat si eu pe inginerica de la firma daca are Certificat de Urbanism si Autorizatie de Construire. Raspunsul a fost naucitor. Am o hartie semnata de dom' Primar ca putem face lucrarea.
Asta este legea in Fundeni. O hartie semnata de dom' Primar.
O HARTIE????!!!!!!!!!!!
Am inceput si eu pe seara sa trimit mailuri pe la ENEL , pe la ISC si pe la Primaria Dobroiesti.
In care imi exprimam si eu oful.
In fond PROPRIETATEA este garantata in Romania ! NU?
Si am dat bani pe terenul respectiv. Acum ar face aproape 3000 de euro!!! Si platesc si impozit pe el. Si am cadastru si intabulare pe toata parcela. Si cea din curte si cea de sub trotuar.
Cine ma apara si pe mine?
Ca doar sunt cetatean european, parca asa zice reclama!!
Prevad ca luni cand ma intorc de la serviciu cablul este deja pozat.
Si eu o sa raman ca prostul cu legea si dreptul meu in brate.
Ma dezamageste faptul ca o hartie de la Primar inlocuieste si CU si AC si ca legea de fapt este ceva abstract  si inutil in mintea domnilor Condu si Bradut.
In FUNDENI nu exista de fapt LEGE!
Legea este binomul susmentionat!
AJUTOR!
Sunt violat !
Si chiar platesc taxe si impozite in Fundeni. Si votez tot aici! Si imi cresc copilul printre constructii ilegale, fara loc de joaca, cu caini vagaboniz cu sutele, intr-un praf de nedescris cu basculante uruind non-stop!
Chiar nu exista nimic de care sa le fie frica edililor mei?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu