Totalul afișărilor de pagină

joi, 26 septembrie 2013

Rezonanta

Ce interes poate avea un asemenea subiect?
Si de unde a plecat totul.
Astazi am primit un comentariu la o postare despre ING. Si mi-a facut placere. Pentru ca, desi a fost un comentariu anonim, simt ca in sfarsit oamenii rezoneaza cu spiritul meu. Hopa! Am spus rezoneaza.
Pe vremea cand invatam si eu fizica, fara sa  inteleg pe de-a intregul, un bun prieten de-al meu (acum profesor prin USA si PhD), mi-a explicat intr-o propozitie esenta rezonantei = Transfer selectiv de energie.
Ca sa complic si mai mult enuntul iata si o definitie savanta :
""În fizică, rezonanța este tendința unui sistem de a oscila cu amplitudine maximă la anumite frecvențe, denumite frecvențe de rezonanță. La aceste frecvențe, chiar și forțe oscilante mici pot produce amplitudini de vibrație mari, deoarece sistemul stochează energie oscilantă. Când atenuarea este mică, frecvența de rezonanță este aproximativ egală cu frecvența naturală a sistemului, la care el vibrează liber. Rezonanța apare la toate tipurile de sisteme oscilante: există rezonanță a undelor mecanice, rezonanță electromagnetică, și rezonanță a funcțiilor de undă în fizica cuantică.""
Eu vreau sa va vorbesc despre rezonanta spirituala. Si despre cum o inteleg eu.
Am spus ca rezonanta inseamna transfer selectiv de energie. Si de aici pot aparea doua situatii. O data cand se transfera energie pozitiva si o alta data cand se transfera energie negativa.
Rezonanta la energie pozitiva eu o numesc DRAGOSTE. Rezonanta la energie negativa as numi-o URA!
Hai sa ne gandim. Fiecare are un spirit. Si sa zicem ca el ar avea o frecventa proprie naturala. Cand reusim sa interactionam cu o alta frecventa compatibila cu a noastra reusim sa facem un transfer energetic. Si de aici avem cele doua situatii : DRAGOSTE sau URA!
Ele sunt cele doua extreme ale aceluiasi fenomen = REZONANTA.
Ce ar fi opus Dragostei sau Urii = INDIFERENTA. Adica sa nu rezonam cu spiritul, ideea, muzica, imaginea, mirosul ...... Ati inteles ideea!
Rezonanta poate avea si efect constructiv si efect distructiv. Precum poate avea si dragostea si ura. 
Dau si eu un exemplu clasic de efect negativ. Podul peste care marsaluiesc soldati in cadenta se poate distruge. Un exemplu pozitiv de rezonanta ar fi datul in leagan. Cand reusesti sa iti gasesti frecventa potrivita cu leaganul, efortul depus este minim si copilul este dat tot mai sus in leagan.
Pe scurt. 
Ceea ce ma bucura cel mai mult pe lumea asta (dupa familia mea) ar fi faptul ca reusesc sa intru intr-o stare de rezonanta spirituala cu alte spirite. Si sa reusesc sa transfer o energie pozitiva. O EMOTIE! UN GAND BUN! O VORBA BUNA!
Ceea ce ma întristează cel mai mult pe lumea asta este indiferenta.
Pentru ca indiferenta este adevaratul opus al Dragostei. Si nu Ura. Ura este o dragoste alungata. Indiferenta este vid, este negura, este moarte, este absenta.
Ura si Dragostea sunt un fel de UROBORUS. Sunt o perpetua miscare a spiritului in cautarea absolutului. Si migrarea de la +infinit la -infinit.
Indiferenta este repaus. Este MOARTE!
Dragostea este VIATA.
REZONANTA este de fapt Dragostea in forma de transfer de energie pozitiva.
SA REZONATI BINE!!!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu