Totalul afișărilor de pagină

joi, 12 septembrie 2013

Urari si urari !

A fost ziua mea. Si am primit urari sub toate formele posibile. Adica :
Telefon, mail, sms, facebook si intradevar nu am primit nici un fax.
Multumesc muuuuuuuuuuult pentru urari!
Uneori un  La Multi Ani ! iti da energie pana la anul urmator. Cand altii sau tot aceeași iti vor scrie pe "timeline" ! O forma tare sofisticata de comunicare este si Facebook-ul asta . Dar macar stii ca existi si pentru cunoscuti cu care altfel nu reusesti sa te mai vezi sau sa mai comunici in alt fel.
Cu blogul nu prea am reusit sa strang nici macar de vreo urare.
Pentru unii care ma citeau am cam deviat cu religia si de atunci nu ma mai citesc. Pentru altii care au foarte multa treaba  nu sunt un lucru pe care merita sa-ti pierzi vremea. Asa ca stau si ma intreb de unde oare se tot maresc cifrele din numarul de vizualizari. Curat mister.
Si totusi o urare de La Multi Ani este un lucru tare frumos. Asa macar stii ca cineva a retinut ziua in care esti nascut. Mai putin la Facebook unde te anunta automat. Asa ca fara Facebook risti sa ai si mai putine urari.
De obicei urarile sunt intr-un registru tare ingust. Si ca de altfel si raspunsurile.
Poate oare o urare telefonica sa tina loc de o imbratisare? Sau de un pupat tovaraseste pe obraz? Cred ca poate.
Mie imi place uneori sa fac urmatoarea urare:
Ce imi doresc mie iti doresc si tie!
Si cu asta am cam spus totul.
Inca o data multumesc. Indiferent ca a fost telefon, sms sau email eu m-am simtit in preajma celuilalt pret de cateva secunde. Si a tinut loc si de imbratisare si de pupat.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu