Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 28 februarie 2015

De ce merita bancile sa platesti in monede de 5 bani !!!

Am scris ce am avut pe suflet in legatura cu VBR si francul elevetian. Dar nu am strans maruntis sa ma duc sa platesc o rata asa cum au facut-o altii. Poate ca ar fi trebuit!
Acum dupa ce am mai scris si despre ING a venit si randul Reiffeisen Bank. Culmea este ca am mai primt si un telefon de sondaj al satisfactiei clientului. Daca nu au inteles la telefon le repet acum. SATISFACTIE ZERO =0!
Am avut un cont la Reiffeisen Bank. Si in luna octombrie m-am hotarat sa il inchid. Am stat la coada. Am completat zeci de hartii. Am lasat in cont aproape 50 de RON. Si dupa aproape o ora de hartogarie o intreb pe functionara. Mai este ceva? Am terminat? DA! Ah. Mai trebuie sa verificati peste o luna ca s-a inchis contul!
Sa verfic? De ce trebuie sa verfic eu? Si am si uitat de problema asta.
Ieri eram la un complex comercial si cand sa ies dau de galbenul acru al bancii. Si imi aduc aminte de verificare.
Intru si dau cartea de identitate sa imi verifice contul. Da, aveti un cont activ si aveti o datorie de 25 RON! PARDON?
In fiecare luna banca percepe un comision de administrare de 7 RON. Si comisionul a tot curs. M-am enervat cum am putut fi asa usor pacalit. Daca nu treceam deloc sa verific ma trezeam cu o datorie uriasa si eventual cu un recuperator la usa.
MA SIMT FURAT DE REIFFEISEN BANK! Sincer.
Eu mi-am indeplinit toate obligatiile. Am platit si am vrut sa renunt. Pe loc se pare ca nu se poate. Asa ca trebuie sa vii de mai multe ori si sa ai grija ca esti mintit de angajati.
Si eu care ma credeam mai destept de atat.
Mare grija. Se poate intampla oricui!
Acum ii inteleg pe cei care isi platesc ratele in monezi de 5 bani.
Sa numarati bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu