Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 4 februarie 2015

Din budoarul puterii !

Sau o radiografie a Romaniei in anul 2015!
O sa analizez pe text interviul acordat de Elena Udrea site-ului www.hotnews.ro
Aici gasiti prima parte a interviului : http://www.hotnews.ro/stiri-esential-19245070-video-interviul-integral-partea-1-elena-udrea-vorbeste-despre-dosarul-spalare-bani-imprumuturile-luate-dorin-cocos-dinu-pescariu-plimbarile-week-end-ale-lui-cocos-sri.htm
Aici gasiti a doua parte a interviului : http://www.hotnews.ro/stiri-esential-19245073-video-interviul-integral-partea-2-elena-udrea-spune-mai-are-primit-dorin-cocos-alte-cateva-sute-mii-euro-dupa-partaj-plus-udrea-pretinde-victor-ponta-spus-lui-florian-coldea-inaintea-alegerilor-prezid.htm
Interviul incepe in forta si inca de la inceput ma apuc un dezgust teribil.
Iata inceputul :""Incep prin a spune un lucru pe care l-am tot spus in ultima vreme, si anume ca nici intr-un caz eu, care 10 ani de zile am luptat pentru justitie puternica, independenta, am fost in tabara celor care au sustinut justitia, nu o sa contest dreptul procurorilor, judecatorilor de a cerceta, de anacheta, de a aresta, nici intr-un caz. Problema este ca intr-o tara in care aproape oricine, aproape oricine poate fi gasit vinovat de ceva - de la seful statului, pana la cetateanul care a dat un borcan de miere si 100 de euro ca sa primeasca o pensionare anticipata parca, un caz real - puterea de a decide pe cine acuzi si cand acuzi, atunci cand este exercitata in scopul unor interese personale, private, oculte este un pericol pentru democratie si pentru statul de drept. ""
Cateva adevaruri : a fost in tabara care a ""sustinut" justitia. Atata timp cat nu o deranja ea. Si atata timp cat o putea influenta. A fost la butoane. O sa vedeti mai departe.
Si in continuare urmeaza o mare marsevie. Reuseste sa faca o oala comuna cu toti romanii. Vedeti cu rosu. Aici gasesc mintea diabolica. In a pune semn de egalitate intre spagile de milioane de euro, in interventia brutala in cazul retrocedarilor si a justitiei si "aproape oricine din tara asata". 
ESTE PREA MULT! Nu suntem toti niste hoti. Nu suntem toti niste pungasi ! Mai exista oameni in Romania care sunt cinstiti. 
Daca urmaritul serialelor pe internet este o crima, atunci cred ca si eu nu sunt cinstit!
Mai are si o previziune : Seful statului ( TB) poate fi gasit si el vinovat. Oare EL de ce tace malc, nu prea ii sta in caracter sa nu riposteze. Se aude zanganit de catuse???
Urmeaza in interviu alt mare adevar : "Dau un exemplu, acest dosar Microsoft, dar si multe alte dosare care apar in aceste zile si toate se concentreaza pe doar cateva persoane."
Aici "saraca" are dreptate. Este ceva transpartinic care transcede timpului si orientarii politice.
In continuare isi plange singura de mila. Cand alegi sa fii in lumina reflectoarelor isi asumi si ce urmeaza : ""Eu sunt in prim-plan de la inceputul-inceputului. De la momentul la care a aparut acest dosar si a aparut numele fostului meu sot, chiar daca pana ieri nu exista nicio acuzatie oficiala la adresa mea, subiectul a fost Elena Udrea. Toate documentele aparute pe surse se refereau la Elena Udrea. Toate dezbaterile, intr-o anumite parte a presei, erau despre Elena Udrea. De aceea am si iesit public sa spun ca nu mi se pare normal in momentul in care in acest dosar, spre exemplu, sunt numite, sunt pomenite de martori nume mari de lideri politici, cum ar fi Victor Ponta, dl Vasile Blaga, asta de catre martorul care l-a pomenit si pe Dorin Cocos. Tot acel martor a spus ca i-a dat bani lui Vasile Blaga. ""
Si aici cred ca are dreptate. Nu este nimeni ajuns in varful puterii care sa fie strain de coruptie.
Urmeaza demascarea unei televiziune ca si organ de santaj si presiune;""Sigur ca da. Dar a aparut la televizor. In campanie a aparut pentru 2 ore, in scurt, la televiziunea domnului Ghita, a aparut acest document. Ulterior a fost retras. La intrebarea pe care am pus-o: De ce nu s-a dezbatut la fel de intens documentul in care a aparut numele dlui Vasile Blaga, asa cum s-a dezbatut in continuu in campania in care candidam la prezidentiale implicarea fostului meu sot in acest dosar? raspunsul lui Sebastian Ghita a fost: Pentru ca generalul Coldea, de la SRI, i-a cerut sa retraga acest document. ""
Si aici se impute treaba. Mie imi este clar ca meseria de jurnalist onest si independent a ajuns precum o specie pe cale de disparitie. In jungla presei supravietuiesc animale dresate care latra si musca la ordin. Si atat!!! Culmea este ca si aici sunt doua specimene: unul care musca pe bani si altul care musca si la ordin.
Stau si ma intreb totusi de ce s-a incapatanat si ea si EL ca ea sa candideze. Ca a avut viata grea in campanie asta asa este. Dar lumea avea si motive sa o atace. De ce s-a prezentat oare ca cel mai "onest politician roman" oare, asta nu pot intelege.""In schimb, am fost implicata eu, desi nu aveam o implicare oficiala in acest atac legat de aspecte penale si apoi, desigur, si celebrele fotografii si arestarea fostului sot cu 2 saptamani inainte de votul primului tur, samd. Ma intors si spun ca este firesc, este normala actiunea justitiei. Justitia trebuie sa functioneze. Insa justitia de asemenea trebuie sa se bazeze pe lege. O justitie care nu se face cu legea in fata poate sa fie la fel de periculoasa ca o lipsa de justitie. ""
""Dar eram asa o miza mare in campanie? Vi se parea ca eram pe cale sa castig alegerile? ""
Ultimele randuri sunt de o sinceritate dezarmanta! Oare la fel gandea si cand aparea la televizor???
""Sunt oameni pe care daca ii urmarim, si vorbesc aici de oameni din presa, pe care daca ii urmarim ce puncte de vedere au, constatam cu usurinta - si daca vedem cum sunt finantati - constatam cu usurinta ca ei de fapt sunt purtatorii de idei, de mesaje, ai unor institutii sau ai unor oameni din institutii. Spre exemplu, sunt purtatori de mesaje ai SRI-ului, asta este clar. ""
Aici sunt de acord cu tonomatele din presa.
Ceea ce urmeaza este interesant prin dezvoltarea pe orizontala si verticala.
""Dar dvs. nu cred ca sunteti platiti din banii lui Nicolae Dumtriu. ""
Sa recapitulam. Unul din marii sponsori ai tonomatelor (si nu numai) este domnul sus mentionat. 
Aici ma indepartez putin de interviu.
De multi ani ma intreb cum este posibil ca in Romania (membra UE) sa existe un paradis al evaziunii fiscale precum dragonul. Si de ce oare doar dragonul supravietuieste. Si ce legatura putea avea patronul dragonului cu spaga de la Microsoft?????????
Dragonul exista pentru ca o parte din puterea crepusculara ii permite sa existe. Si ii perimte pentru ca este o pusculita sigura a oricarui regim. El exista pentru ca finateaza campanii electorale si strange bani pentru guvernanti (bani negri) pentru potentatii zilei si pentru multe alte inimaginabile lucruri.
Schema este simpla. Chinezii si arabii vin la dragon cu certitudinea ca isi pot desfasura gainariile fara a avea probleme majore. Li se garanteaza protectia. Mai vine cate un controlas din cand in cand dar nimic fatal sau de nerecuperat intr-o saptamana. Acceptabil. Asa se dreneaza bani negri printr-o evaziune masiva superconcentrata.
Mai tineti minte cum au mai fost deschise si alte astfel de angrouri??? Care a supravietuit???? NICIUNUL!!!
Aici dai un ban in plus, dar dormi linmistit! Si patronul stabilimentului sifoneaza sume mari de bai celor care garanteaza linisite si protectie.
La fiecare  intrare in dragon exista camere de supraveghere montate de primaria sectorului 2. E asa usor sa faci un inventar al masinilor plecate din portul Constanta si intrate in dragon. Si sa urmaresti marfa. Dar nu se vrea. Dar de putut, se poate.
O roata importanta de-a lungul timpului in mecansimul banilor negrii in Romania este patronul dragonului. Un izvor nesecat de bani negri buni la orice.
Asa ca lumea a aflat ca are intrare la banca favorurilor guvernamentale. O conexiune cu el iti garanta intrarea in cercul select al puterii in Romania, la marile spagi si efectiv la factorii de decizie vazuti si nevazuti.
Sa revenim la interviu.
""Pai, daca vrei intr-adevar sa spui ca slujesti un principiu pana la capat, atunci este foarte greu sa imi spui ca esti un om care slujeste justitia pana la capat, cata vreme primesti salariu de la un om care este cercetat intr-o cauza penala - eu n-am nimic, Doamne fereste, Nicolae Dumitru este si amicul meu, dar este un om care a fost arestat in cauza Microsoft.""
Lupta cu principiile este foarte grea. 
Ca sa citez din clasici: """Ancorat în realitate şi raportat la sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludeaza meandrele concretului""
Romania a avut doi mari combinatori. Unul de stanga aproape etern (Viorel Hrebenciuc) si altul de dreapta (Dorin Cocos, eu personal consider ca era doar o prelungire a Elenei Udrea in afacerile unde ea nu putea fi prezenta, de fapt si ea o prelungire a .....o sa vedeti mai tarziu a cui).
""Bun, este la inceput, insa este o realitate ce va spun eu. Ca din zecile de persoane implicate, unii direct - cei care fie au facut contractele, fie sunt cei care au venit cu afacerea - la final mai sunt 2 asa-zisi intermediari arestati in aceasta cauza si eu, acuzata…""
Si o intrebare geniala : CINE CONDUCE DE FAPT ROMANIA ???
""Adica eu spun ca cel care detine secretele tuturor - si toti avem secrete, mai ales cei din presa, din politica. Ale noastre sunt interesante. ""
Si uita sa spuna : SANTAJBILE!
Parca incearca sa spuna ceva: ""Si cel care are cheia asupra acuzarii cuiva este si cel care poate determina anumite comportamente la nivelul politicenilor, la nivelul presei sau chiar la nivelul magistratilor. ""Si cum spunea pe cine reprezinta de fapt si in numele cui negociaza:""In sensul in care dl Victor Ponta nu era de acord sa se faca numirile procurorilor si numirea dnei Kovesi, era singurul nume de interes, care il interesa pe presedintele Traian Basescu. Singurul nume care interesa era Codruta Kovesi; fusese o propunere a domnului Coldea, doamna Codruta Kovesi. ""Adica mai clar de atat nu se poate: ""Nu, eu am spus ca eu am fost cea care a discutat cu dl Victor Ponta numirea dnei Codruta Kovesi. ""
Puterea in ROMANIA  se castiga cu ajutorul televiziunilor si a institutelor de sondare a opiniei publice. Adica aoclo unde se pot spala creiere si manipula opinia publica. 
Ia sa vedem cine vrea sa tina in mana aceste sfori:
"" In toamna acestui an. Deci vorbesc de dupa ce a aparut scandalul, inainte sa fie retinut. Mi-a spus, spre exemplu, ca la solicitarea domnului Coldea a dus 500.000 de euro lui Sebastian Ghita, in cash, pentru a-si finanta televiziunea, RTV. ""
Ca sa finalizam partea cu televiziunile fac o mica paranteza si aici.
Ia sa recapitulam cine erau mogulii din presa:
Sorin Ovidu Vantu ( arestat, cu alte dosare pe rol);
Dan Voiculescu ( arestat cu alte dosare pe rol);
Adrian Sarbu ( arestat cu alte dosare pe rol). Aici insist pe urmatoarea declaratie lamuritoare la obtinerea puterii. ""Victor Ponta a declarat luni seara la Romania TV ca Adrian Sarbu i-ar fi propus "sa-l faca presedinte". "Eu am o mica neintelegere cu Adrian Sarbu. El a spus ca i-a facut pe toti presedinti si daca nu vreau sa ma faca si pe mine. "" http://revistapresei.hotnews.ro/stiri-politic-17456296-victor-ponta-romania-adrian-sarbu-intrebat-daca-vreau-faca-presedinte-spus-plateasca-intai-taxele.htm
Poate era mai bine pentru VP daca accepta oferta lui AS.
Sa nu uitati de unde a fost saltat Adrian Sarbu. Tocmai ce isi oferea serviciile noii grupari Vanghelie Geoana : http://www.stiripesurse.ro/nu-trebuie-ratat-marian-vanghelie-poveste-te-cum-a-fost-saltat-adrian-sarbu-de-la-masa-lui_946099.html
Si iarasi la interviu la partea cu institul de sondare a opiniei publice (tampire a opiniei publice) : ""Cred ca la inceputul… Ideea era ca mai la inceputul televiziunii, cand s-a rupt RTV-ul de Realitatea si cand dl Ghita inca nu era conectat cu toate cele 10 degete la bugetul de stat. Ulterior am aflat ca banii au fost remisi dlui Ghita de catre Alin Cocos. Mi-a mai spus ca, tot asa, la solicitare, a dus aproximativ la fel, 500.000 de euro, nu-mi mai aduc aminte exact, dar aproximativ la fel, unui institut de sondare a opiniei publice, care facea sondaje din acestea. ""
Si acum vine partea care mie imi place cel mai mult:
MAREA FAMIGLIA A PUTERII:
""si am avut foarte multe intalniri, deci in acesti 10 ani de foarte multe ori, de foarte multe ori m-am intalnit cu dl Coldea, cu dl Maior, de foarte multe ori…
Nu. In context neoficial. Neoficial.
Nu la solicitare, pur si simplu. La sarbatori, la aniversari. Pai, unde se tineau acestea. Fie la vilele de protocol ale serviciului, fie daca vorbim de, nu stiu, de aniversari sau sarbatori gen Paste sau Craciun la munte, unde…Ne intalneam in contextul in care, de-a lungul celor 10 ani, au fost momente in care cu totii ne-am intalnit la presedinte. ""
O mare famiglia fericita care sarbatorea impreuna cucerirea si spolierea Romaniei.
Si iarasi apar institutele de sondare a opiniei publice:
"" In contextul acesta, in care stateam foarte mult de vorba in campanie, mi-a spus la un moment dat ca duce bani la SRI domnului Coldea pentru a plati un institut de sondare a opiniei publice. Ulterior, Gheorghe Stefan zis Pinalti, de cateva ori la rand, mi-a spus ca parte din banii de pe niste firme cu care era un scandal i-au fost ceruti de catre Culita Tarata sa-i duca SRI-ului pentru niste sondaje.""Unii se duc sambata si duminica la MALL. Altii precum Dorin Cocos :""Nu. V-am spus cand s-a intamplat lucrul acesta: in aceasta toamna, inainte sa fie retinut preventiv, cand a venit special sa imi spuna lucrurile acestea. Ma rog, special sa imi spuna de intalnire. In discutie a fost si povestea cu banii. Deci nu am stiut. Asta se intamplase, probabil, in 2011, cand a fost cu RTV-ul, probabil in alt an, si nu am stiut asa ceva. Acum a venit si mi-a spus. Eu stiam ca merge la SRI. Stiam ca mergea sambata, duminica, mergea la SRI.
Pai, nu l-am intrebat niciodata ce cauta. Ca mi-am imaginat ca cauta lucruri secrete, din moment ce se duce acolo. Nu, nu-l intrebam. Pentru ca imi imaginam ca daca se duce sa vorbeasca, clar cu oamenii de acolo. Adica nu cred ca se ducea sa tunda iarba din curtea SRI-ului. Deci se ducea sa se intalneasca…Asta este altceva. Erau evenimente oficiale. Ce sa intreb: da’ ce vorbiti cu Dorin Cocos? Acuma, numai ideea ca vorbesti cu sefii SRI, vorbesti, nu stiu, cu generalul Coldea sau cu Maior, si nu-mi spui. Evident ca vorbesti niste lucruri care tin de voi, de barbati, de business, de ce vorbiti voi acolo. ""
Si eu care credeam ca SRI se ocupa cu multe alte chestii dar nu stiam ca are simpozion de business. BUSINESS!!! ALO CITESTE CINEVA ASTA???
Referitor la ofiterii acoperiti, daca nici sotia nu stie ce sa creada, atunci este grav :
""CP: Dar legat de relatia dintre Dorin Cocos si SRI sau generalul Coldea, ce era Cocos? Era un ofiter acoperit, era un om care facea servicii SRI?
Elena Udrea: Om de afaceri. Cred ca nu. Acum sa ma aventurez sa spun categoric nu inseamna
sa…"" Si puncte puncte ramane raspunsul.
Revenind la business. Stau si ma intreb ai cui sunt banii astia multi oare?
""CP: Atunci cand a venit si v-a cerut o interventie pentru o discutie la generalul Coldea, nu se poate sa nu-l fi intrebat: dar tu in ce calitate ai carat 500.000 de euro, impreuna cu Alin Cocos? In ce calitate?
Elena Udrea: De om de afaceri. Nu. Ulterior am aflat ca Alin Cocos…
DT: Dar nu ati avut niciodata rezerva ca astea ar putea fi povesti vanatoresti?
Elena Udrea: Posibil. Dar eu zic ca daca va fi intrebat Dorin Cocos, va putea sa spuna. Doi la mana: eu nu cred ca intri la SRI si nu ramane acolo, la poarta, ca ai intrat. Sau presupun, nu?
CP: Dar, repet: in ce calitate era el trimis de Coldea la Ghita cu 500.000 de euro? In ce calitate? Nu inteleg.
Elena Udrea: Pai, probabil ca de finantator. In calitate de om de afaceri, care facea lucrurile acestea.
CP: La ordinul SRI, atentie!
Elena Udrea: Eu va spun niste fapte. Nu am participat la discutii, ca sa stiu cum s-au intamplat lucrurile. ""
REVIN CU INTREBAREA : AI CUI SUNT DE FAPT BANII:
Ai SRI?
Ai partidelor?
Ai persoanelor?
Sau sunt fungibili? Cine are nevoie cere. Cine stie de unde ii are, da? Curat comunism!
Si apare in interviul cuvantul MAFIA!
""Elena Udrea: Nu, stati un pic. Vorbeati de mafia retrocedarilor.""
Am cautat si eu pe internet sa vad cate mafii sunt:
Am obosit sa tot dau exemple, Credeti-ma lista este departe de a fi inchisa.
Si iarasi la interviu.
Urmeaza un subiect care imi este tare cunoscut. Din pacate nu pot povesti despre el. Sa ma laud si eu acum 7 ani am dat si eu mana de mai multe ori cu Dorin Cocos. Cand erau interesati de PUZ-uri.
""Elena Udrea: Exact si eu il intrebam: Putem sa platim? Si sotul spunea: Nu. Te-ai bagat intr-un rahat cu ideile tale de afaceri, nu avem din ce sa platim creditul de 3 milioane de euro. Da?
Deci, in momentul acela am incercat sa gasesc un partener..Ah, incepuse si scandalul pe Antena 3. In fiecare seara se vorbea de creditul Elenei Udrea pentru ca era declarat in declaratia de avere. Am incercat sa gasesc un partener. Sa vina cu banii, sa platesc creditul, sa construim impreuna. Nu s-a bagat nimeni. Toata lumea spunea: terenul este nemaipomenit, n-ai PUZ la el o data si doi: ma toaca daca intru in povestea asta voi fi subiect la Antena 3. Am incercat sa-l vand. Nu am putut.
Fie sa-l ia sa-l vanda pentru ca era in business imobiliar, fie sa ia sa-si scoata PUZ sa construiasca, nu m-a interesat. ""
Asta este drumul de urmat daca se doreste aflarea intregului adevar in Bucuresti : PUZ.
Urmeaza un mic indrumar de castigarea alegerilor:
""Elena Udrea: Si eu ma intreb. Si eu ma intreb cum se face ca toti oamenii din jurul meu sunt acuzati de ceva. Haideti sa luam acuzatia care i se aduce lui Florin Popescu, ca a dat pui de sarbatori oamenilor, pui liuati de la o firma. Si eu spun asa - cu toata raspunderea politica a unui om care a condus campanii, care a a condus organizatii politice si a candidat - nu sunt multi oameni politici care sa poata spuna, cu mana pe inima, ca n-au facut la fel. Aaa, eu nu spun ca, daca a facut asa, nu este fapta de sanctionat. Eu spun doar ca politica si campaniile asa se fac astazi. Solutia nu este sa-l arestam pe dl. Florin Popescu si pe inca doi pe care ii prindem. Solutia este sa recunoastem toti ca asa se face astazi - din pacate - finantarea campaniilor si a partidelor politice, sa schimbam legea si de maine nimeni sa nu mai faca asa. ""
Cata sinceritate!!!
Am obosit de atata sinceritate si cred ca deja acest articol este prea lung sa il citeasca cineva pana la capat.
Cocluzinez si spun:
NU TOTI ROMANII AU SCHELETE IN DULAP! NU TOTI ROMANII FURA!
Se pare ca doar cei care ajung la putere striga cel mai tare : HOTUL!
Sa ispasiti bine!!! Cu si fara suspendare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu