Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 28 februarie 2015

Sistemul ticalosit !

Sincer am vrut sa cred in el. Sincer imi placea discursul lui. Il intelegeam si parca era pentru urechiile mele. Parca il si vedeam castigand razboiul cu sistemul ticalosit si parca mai vedeam Romania o tara in care sa imi doresc ca Andrei sa traiasca, sa iubeasca, sa isi creasca copii si .....
Dar viata reala nu prea are nici o legatura cu mirajul pe care il vand politicienii.
Sunt absolut scarbit de ceea ce am inteles ca s-a intamplat cu adevarat intr-o perioada in care multa lume a avut de trecut peste incercari in viata si multora le-a fost greu, inclusiv mie. Oameni au ramas fara serviciu. Oameni aveau credite la banca, eventual in franci elvetieni.
Si in aceasta mare de probleme, durere si suferinta, el apare la televizor si ne explica ca pentru a supravietuii furtunii finaciare trebuie sa facem sacrificii.
Eu ca un om de buna credinta am inteles. Si am indurat cu tenacitate prin ceea ce treceam. Si am continuat sa imi platesc cu devotament taxele si impozitele. CUI?
Unui stat ticalosit!
Le reprosez ca in aceasta perioada puteau si eu sa fure mai putin! Sau sa nu fure deloc!
Dar au furat mai dihai!!! Au furat cu mai multa indarjire si tenacitate. Mai pervers si mai sfidator!
Si el a stiut totul! Ca doar nu Alba ca Zapada i-a finantat campania electorala la prezidentiale!
A privit poporul prin televizor si cu o lacrima in coltul ochiului a anunta ca trebuie facute sacrificii.
Si noi l-am crezut.
Stiam ca este un mare actor. Si un mare mincinos. Si ca asa a ajuns in varf.
Unii o sa faca cativa ani de puscarie. Altii poate vor scapa.
Dar imensele averi acumulate nu le mai poate lua nimeni. Dupa cativa ani (putini dupa parerea mea) vor iesi din puscarii sise vor bucura de milioanele de euro furate si ascunse de ei prin diverse banci si paradisuri fiscale.
Asta nu este justitie. Puscarie fara confiscarea averii este doar o gluma!
O gluma trista!
Avea dreptate Dracon cand spunea ca pentru unele delicte si pedeapsa cu moartea este prea blanda.
In aceste clipe imi pare rau ca s-a abolit pedeapsa cu moartea.
Cativa ani de puscarie si banii ramasi in conturi reprezinta doar un risc calculat de catre actualii sacali.
Un om a putut sa reprezinte pentru Romania in 10 ani si Binele si Raul. Raul absolut pentru cat s-a furat. Si Binele absolut pentru ca a creat cadrul ca Justitia sa functioneze.
Nu stiu daca Justitia umana il va judeca.
Sper ca cea divina sa puna in balanta tot ceea ce noi muritorii nu avem habar. Pentru ca sunt ferm convins ca nu stim chiar multe.
Sa judecati bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu