Totalul afișărilor de pagină

vineri, 20 februarie 2015

Viteza pe net !

Photo

Dupa ce m-am chinuit, am schimbat doua routere wireless am reusit in final sa ma bucur si eu de o viteza pe net la care acum ceva timp nici nu visam.
Nu va mai povestesc pățaniile mele cu noul meu provider de Internet. Ce sa mai zic ca la mai bine de 3 luni de la contract inca nu am primit routerul promis (stipulat in  contract).
Asadar sa recapitulam cum poti atinge viteza maxima pe net.
Providerul iti aduce in casa fibra optica. Si un modem Huawei in care intra fibra optica (echipament al furnizorului)
Vreau acum sa laud produsele Huawei. Multa lume are impresia ca produsele chinezesti se rezuma la cateva "chinezisme" vandute pe diverse tarabe sau prin dragon si zona alaturata.
Realitatea este ca lucrurile nu stau chiar asa.  De exemplu Huawei are produse de cea mai buna calitate de top mondial la preturi mult sub concurenta.  BRAVO HUAWEI!
Ce am facut ca sa chiar ma bucur de viteza din contract. In primul rand mi-am cumparat un router wireless cu porturi Gigabit 10/100/1000 si cu un teoretic 300 mbs pe wireless. Si nu a fost tocmai ieftin.
Mi-am schimbat cablurile UTP cat 5 in UTP cat 6. Am un laptop nou cu i7. Si am inceput sa testez sa vad daca mai prind viteza si dupa routerul wireless. SURPRIZA!!! Dupa router pe cablu mai aveam 200 mbs si nu 500 mbs cum prindeam direct pe laptop.
Am inceput sa studiez problema routerului. TPLINK. Am scris mail si la importator si nu am primit nici un raspuns. Cu greu am gasit o documentatie din care reiesea ca pentru  protocolul PPOE (broadband connection) de fapt routerul nu scotea decat 200 mbs. Dar cand l-am cumparat am fost asigurat ca duce..... duce vorba.
Asadar ca sa am posibilitatea sa prind in alt loc decat imediat dupa modemul providerului trebuia sa-mi cumpar alt router. Zis si facut.
Am gasit cu chiu cu vai un router care are procesorul capabil sa descarce la viteza data de provider. Adica similar i7.
Acum sunt fericit. Am 500 mbs la laptop si in acelasi timp un smart TV funcționând si vreo doua telefoane legate pe wireless.
Dupa o luna de la conectare simt cu adevarat ca am netul visat.
Sa navigati bine!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu