Totalul afișărilor de pagină

duminică, 18 noiembrie 2012

Aventura mea cu Omniasig 2!

Acum ceva timp cineva mi-a aplicat o vorba care m-a lasat perplex. A adus vorba despre blogul meu. Pentru mine a fost ceva complet neasteptat. A urmat imediat o replica care m-a pus pe ganduri. Suna aproximativ: " Si acolo ai unde sa injuri lumea"!
Nu vreau sa injur pe nimeni. Daca unele postari au fost despre evenimente din viata mea, eu le-am prezentat asa cum le-am vazut eu si nu am incercat sa deformez realitatea mea.
Asa ca acum revin la dosarul meu de dauna de la Omniasig.
Adevarul este ca Omniasig plateste! Si plateste reparatii de calitate cu piese originale din service-uri de reprezentanta.
Am revenit pentru ca unui vecin i s-a intamplat si lui o nefericire. A avut un accident si nu din vina lui. Valoare reparatiei masinii lui (ca si a mea) a oscilat in jurul daunei totale. Singura diferenta a fost ca nu avea CASCO si a mers cu dosar de RCA.
Eu nu am avut curajul asta cu toate ca nici eu nu am fost de vina. Pentru ca la service era un teanc de dosare neplatite de la ASTRA. Si am fost sfatuit sa merg pe CASCO si nu pe RCA!
Eu acum am masina OK ( a stat cam mult timp in service, dar in final a fost bine)! Si toate sumele au fost platite de OMNIASIG!
In schimb vecinul a trebuit sa renunte la o groaza de piese originale si a acceptat un deviz cu majoritatea pieselor echivalente. Si tot nu este gata la o luna de la deschiderea dosarului. Ce sa mai vorbim de acceptul de plata! Se pare ca inca va mai dura.
Am simtit nevoia sa fac aceasta precizare cu toate ca initial m-am raportat la cum ar trebui sa mearga lucrurile in Romania si acum vorbesc despre cum merg de fapt!
Se pare ca in Romania nu avem de ales intre bine si rau ci intre doua rele. Unul mare si unul mai putin mare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu