Totalul afișărilor de pagină

luni, 19 noiembrie 2012

Cantarirea geniului!

Ma tot intrebam cum poti determina singur genialitatea cuiva? Mai ales daca respectivul a murit de ceva vreme!
In seara de duminica 18.11.2012 am avut o revelatie!
Si asta la un spectacol de teatru : " O scrisoare pierduta"!
Nenea Iancule esti genial! Si spun asta adanc ancorat in sinergia faptelor.
Ma gandeam ca daca as fi mers cu un strain la teatru si incercam sa ii explic in ce epoca are loc actiunea, practic mi-ar fi fost imposibil sa datez exact momentul desfasurarii actiunii. Putea fi azi, putea fi maine, precum la fel de bine putea fi acum 100 de ani.
Trebuie sa recunosc ca am fost placut impresionat de o multime de lucruri:
- cumpararea biletelor de teatru de pe Internet de la www.comedie.ro
- atmosfera din sala ( am avut parca senzatia ca eram inainte de 1989, cand piesele de teatru devenisera subversive si usor interpretabile)
- jocul magistral al lui Marcel Iures (pe care il vazusem mai mult in productii hollywood-iene decat la teatru)
- jocul bun al lui Vizante ( dar si al celorlalti)
- rolul magistral al cetateanului turmentat . Pardon, al cetatenei turmentate!!

Regret putin alunecarea in obscenitati ( aici a excelat Marcel Iures), dar se pare ca asta cere piata!

Un spectacol care merita sa fie vazut!

Nene Iancule ! Ne-ai vazut esenta si ai tulit-o la Berlin!

EU CU CINE VOTEZ???!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu