Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 3 noiembrie 2012

Rom-Rom Tele-Kom

Am vrut sa ma upgradez
Rom-Rom Tele-Kom
Mai repede sa downloadez
Rom-Rom Tele-Kom
Zece zile am asteptat
Rom-Rom Tele-Kom
Si destul m-am enervat
Rom-Rom Tele-Kom
In final netul e bun
Rom-Rom Tele-Kom
Si eu un pic mai nebun
Rom-Rom Tele-Kom

Asta ca tot se apropie sarbatorile de iarna si colindele ne vor insoti cumparaturile.

De mult visez sa am si eu "teava" la net. Si nu reuseam sa trec de 1.5 mb/s. Asa ca dupa ce am platit 6 luni abonament de 6 mb/s la Rom-Rom (asta acum 2 ani) au recunoscut in final ca de fapt reteaua nu duce decat 2 mb/s. Si am ramas la 2 si cu  o durere in suflet.
Iata ca am aflat ca pot si eu sa am 12 mb/s. Ouau!!
Asa ca :
Ziua 1: Am intrat pe siteul rom-rom si am completat un formular on-line. Am sunat si la o operatoare pentru ca nu imi gaseam exact abonamentul pe care il doream. Operatoarea ma invata sa las bifat sa fiu contatctat de un reprezentant de vanzari si ca totul se va rezolva la telefon. Minunat!
Ziua 2: 24 de ore au trecut si nimic.
Ziua 3 : Alte 24 de ore si nimic.
Ziua 4: In sfarsit suna cineva si ia mai multe detalii. Ne cearta ca nu am bifat bine pe Internet si cu greu ajungem la abonamentul pe care il doream. Ne anunta solemn : IN 24 DE ORE AVETI NOUL ABONAMENT!!
Ziua 5: Nimic!
Ziua 6: Nimic. Sun la 1930 si multi de 1 si de 3. Ajung la un operator. Care ma trimite la alt operator. Care ma tot pune pe hold. Din cele 15 minute de atarnat la telefon am vorbit doar 2 . Ma anunta ca cererea a  fost  reintrodusa in sistem si ca IN 24 DE ORE AVETI NOUL ABONAMENT!!
Ziua 7:Nimic: Sun din nou la 1930 si multi de 1 si de 3. Ajung la un operator. Care ma trimite la alt operator. Care ma tot pune pe hold.Incep sa spun ca reziliez contractele. Vreau si eu la un superior! Nu se poate! CUM? Imi garanteaza ca IN 24 DE ORE AVETI NOUL ABONAMENT!!
Ziua 8: Suna un curier ca a venit cu noul modem si cu noul contract???!!!!
Ziua 9: In sfarsit intru in posesia modemului. Il bag in priza si......................NIMIC! Sun din nou la 1930 si multi de 1 si de 3. Ajung la un operator. Care ma trimite la alt operator. Care ma tot pune pe hold.Incep sa spun ca reziliez contractele. Vreau si eu la un superior! Nu se poate! CUM?  IN 24 DE ORE SE ACTIVEAZA IN CENTRALA NOUL ABONAMENT!
Ziua 10: MERGE?!?!?! Mai putin WLAN! Dar merge cu 11.5 mb/s
URA!
A meritat nervii si asteptarea! NU?
Rom-Rom Tele-Kom!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu