Totalul afișărilor de pagină

vineri, 22 aprilie 2011

Ontanu sicofante de Obor

M-am gandit mult cum sa scriu aceste randuri.
S-a facut ceva foarte bun, dar prea scump si nelalocul lui si nu as vrea sa critic si nici sa par inconsecvent, dar daca se sare calul ar trebui semnalat.
Despre ce este vorba.
Despre noua hala Obor.
Am fost ieri si am vizitat etajul nou deschis.
Am urcat pe scara rulanta si cand am ajuns la etaj am ramas fara aer. Parca intram in muzeul Thyssen Bornemisza fara bilet. In fundal se auzea o muzica de Schubert, pe pereti erau fotografii imense cu vechiul Bucuresti iar un proiector afisa un film cu "micul Paris" din perioada interbelica. Aerul conditionat era setat in parametrii corecti (cred ca avea si aport de aer proaspat dintr-o centrala de tratare a aerului), scara rulanta chiar functiona, iluminatul era cand difuz cand concentrat cu spoturi. Finisajele de cea mai buna calitate. Mai lipseau niste pliante cu exponatele.
Si fiindca am ajuns la exponate,cuprins de emotia momentului, nu pot spune decat ca am vazut urmatoarele:
o simfonie de halci poraspete de porc si oaie;
noduri gordiene din carnati proaspeti;
peisaje cu melezuri de tot felul;
munti in miniatura de branza si produse lactate;
si in final acvariul din Constanta se varsase pe galantar la raionul de peste.

Foarte frumos domnule Primar. Cat o fi costat aceasta viziune faraonica a Oborului?
Veti ramane in istorie ca fiind primarul care a vrut sa transorme o piata a drojdierilor, a intermediarului tuciuriu, a manglitorului, a julitorului, a cantarului contrafacut si a micului sfaraiind intre gunoaie intr-o opera de arta.
Oare a meritat investitia?
De frumos e frumos.
Dar e o vorba:
Nolite mittere margarita antes porcas!

Din aceeasi tema sunt impresionat de eforturile din Vinerea Mare de pe Soseaua Petricani unde de zor se monteaza o instalatie de aspersoare. Nu conteaza ca in zona este un punct neoficial de descarcat vidanja si totul este calcat in picioare. La fel si floriile si gazonul la rola.
Chiar nu stie nimeni ca acolo urmeaza sa fie doua mari santiere :
supralargire Sos Fabrica de Glucoza
si
racord Autostrada Bucuresti-Ploiesti?????

La fel cum nu a stiut nimeni, anul trecut, cand a plantat flori si gazon la rola, instalatie de aspersoare cat si mobilier stradal in zona in zona actualului pasaj Pipera-Barbu Vacarescu.

Vreau sa se faca lucruri frumoase in orasul meu dar sa fie si gandite si nici banii sa nu fie aruncati pe fereastra.

O capitala cu un buget unic si o gandire unitara si pe termen lung este necesara.
Dixit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu