Totalul afișărilor de pagină

marți, 5 aprilie 2011

Pitzipoancele si banii

Tati sa ai bani multi e cel mai important lucru pe lumea asta? M-a intrebat baietelul meu de sase ani deunazi.
Cum vreau sa-i raspund la fiecare intrebare cat mai adanc posibil, am incercat sa-i explic ca familia si sanatatea sunt mai importante decat banii, dar si fara bani poti fi pierdut in ziua de azi. Pe primul loc in viata nu trebuie sa fie banii am concluzionat eu.
Dar cat de bine am reusit sa ma fac inteles?
Ma intreb asta si prin prisma  cumparaturilor de haine in valoare de 40.000 euro de la Amsterdam platite cu cardul (subiect fierbinte pe aici).
Cardul cui? Al unui fraier....bineinteles, care a aflat prea tarziu ca are un card clonat.
Am invatat mai demult ca "o masa gratis nu exista"!
Chiar nu mai exista repere morale in tara asta?
Chiar este permis totul?
Cum ne educam copiii?
Cum ii lasam sa se descurce in jungla vietii?
Nu inteleg ce se intampla si cum se poate ajunge in situatia sa fim iarasi spaima Europei.
Suntem formatori de opinie in Europa pentru:
- cersetorie;
- fraude cu carduri clonate;
- lobby in Parlamentul European;
- deturnare de fonduri europene (OLAF);
- masini furate si schimbat seria de motor;
- munca la negru;
- hackeri si site-uri fantoma- ebay merge si din Romania???????
si cel mai nou .....CRIME PE INTERNET! (vezi ce se intampla in Spania).

Asta am ajuns sa fim in 20 de ani de democratie.

Go West!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu