Totalul afișărilor de pagină

joi, 17 mai 2012

Apel umanitar!

Luni stateam si asteptam ca Andrei sa iasa de la scoala. Eram singur cu gandurile mele. Si la un moment dat suna telefonul. 0747528311 .Un numar necunoscut mie. Raspund. O voce sugrumata de emotie incerca sa imi spuna ca este vorba de un apel umanitar. A spus ceva de un site care trebuie accesat si  ceva de boala lyme. Sau borrelioza. Sincer eram asa de blocat la auzul numelui bolii ca la finalul convorborii nu am mai retinut nimic. Nici ce site trebuie sa accesez, nici cu cine am stat de vorba. Si mai neclar imi era ce trebuie sa fac!
O femeie necajita, o boala actuala care ne ingrozeste pe toti.
Ce as putea face eu totusi? Ce expunere am eu? Ce ajutor as putea da?
Singura cale care mi-a venit in minte a fost sa afisez numarul de telefon, poate cineva cu posibilitati sa ajute.
Repet numarul de pe care am fost apelat : 0747528311 sau 0758851442!
Ma gandesc (poate cu rautate) cum sansele in viata (chiar si in fata bolii) nu sunt egale.
Cine poate avea norocul (daca se mai poate vorbi de noroc) sa fi tratat la spitalul SRI-ului. Unde sigur nu exista limitari, lipsa de buget sau medicamente care sunt pe o lista de asteptare!
Cine are expunere media totala? Cine are atentia Guvernului si acces la fonduri speciale?
Ma bucur sincer ca exista si asemenea bunavointa si omenie! SINCER!
Dar in acelasi timp ma intreb cine mai are parte de asa ceva? CINE?
Cazuri sunt zeci si sute. De oameni care nu au parte nici de faima, nici de expunere si dur vorbind nici de interes politic pentru a arata cata omenie exista la noul guvern. In fond o campanie de PR pe bani putini!
Boala este ceva groaznic. Care uneori te imbatraneste si te epuizeaza fizic. Asta in cazul in care reusesti sa treci peste ea.
Ce este totusi ciudat este ca boala nu se uita la statut social sau faima. Ea loveste si in susul si in josul ierarhiei.
Din pacate doar cei de sus au sanse mai mari sa se vindece prin medicina.
Celor de jos le ramane mult mai la indemana doar speranta si credinta!
Poate sunt golit sufleteste sa vad intr-o tragedie doar partea de inegalitate la sanse de vindecare.
Dar stiu ca si eu am trecut prin incercari in viata si nu am strans fonduri in conturi umanitare si nici apel in media nu am facut.
Si totusi reusesc sa scriu aceste randuri.
Pentru ca inca sper ca sa avem un sistem sanitar in care nu numele sa conteze ci doar gravitatea si urgenta bolii!
In rest DOAMNE AJUTA!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu